Gå til innhold

Enkel klipping av videofilmer etc


Gjest rillz

Anbefalte innlegg

Gjest rillz

Jeg har en del filmer som er lastet ned fra nettet og ønsker å brenne noen av dem ut på dvd. Dessverre er det en del av filmene jeg bare ønsker deler av(episoder på ca 25 min av totalt 90 min).

Sånn det er i dag så brenner jeg alle 90 minuttene, altså 60 minutter med bortkastet plass på dvd'n. Jeg har et videoredigeringsprogram som man kan klippe i, men når man skal lagre det ferdige produktet så tar det vinter og vår før det er ferdig lagret.

Er det noen som kjenner et brenneprogram det man kun brenner det man har merket(altså de 25 min av de 90 min) - finnes noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fattigmor

videoredigeringsprogrammer.innes masse orskjellig..som eks.

pinnacle-har vi, men den er ikke gratis. Sjekk itavisen.0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rillz

videoredigeringsprogrammer.innes masse orskjellig..som eks.

pinnacle-har vi, men den er ikke gratis. Sjekk itavisen.0)

Jeg har noen slike programmer, men det tar veldig lang(!) tid å lagre filen som er klippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fattigmor

Jeg har noen slike programmer, men det tar veldig lang(!) tid å lagre filen som er klippet.

Det kan ta en 10-15 min på en stor film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fattigmor

Nettopp. Det var de minuttene jeg håpet å hoppe over ;)

tja...da må du nok kjøpe deg en raskere Datamaskin :0)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...