Gå til innhold

Bolivianeket


nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest wiggum

Men UD sier også: "Når hun har en rettskraftig dom i Bolivia, kan vi eventuelt søke om soningsoverføring til Norge". Så toget har ikke gått ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Men UD sier også: "Når hun har en rettskraftig dom i Bolivia, kan vi eventuelt søke om soningsoverføring til Norge". Så toget har ikke gått ennå.

Men hun får jo ikke ha med seg barnet i norsk fengsel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men UD sier også: "Når hun har en rettskraftig dom i Bolivia, kan vi eventuelt søke om soningsoverføring til Norge". Så toget har ikke gått ennå.

''Men UD sier også: "Når hun har en rettskraftig dom i Bolivia, kan vi eventuelt søke om soningsoverføring til Norge".''

Jeg har ikke fulgt så veldig godt med, men nå de var tre og én var ute mot kausjon og har klart å rømme til Norge. Da er de bare to igjen i fengselet? Vil UD prøve å få overført hun som ikke har blitt gravid også? Eller blir graviditeten en mulig billett til soning i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Men hun får jo ikke ha med seg barnet i norsk fengsel da.

Jo, man kan det så lenge man ammer i det første leveåret til barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men UD sier også: "Når hun har en rettskraftig dom i Bolivia, kan vi eventuelt søke om soningsoverføring til Norge". Så toget har ikke gått ennå.

Men det har da intet med graviditeten å gjøre. Slik er det jo for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg hevdet noe annet?

Dette stod i innegget du svarte på: "planen om returbillett til Norge ved å vifte litt med musa og fikse seg en graviditet faller visst i fisk."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipp..

Stusser på bildet jeg. Kan det ha vært tatt i fengselet?? Dagbladet sier jo ikke noe om det. Ser jo ut som et pikerom.

Når de viser bilder av de to gutta i Afrika er det jo derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nå har ikke jeg lest særlig med aviser i det siste, men hvordan har hun klart å bli gravid i et strengt kvinnefengsel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser på bildet jeg. Kan det ha vært tatt i fengselet?? Dagbladet sier jo ikke noe om det. Ser jo ut som et pikerom.

Når de viser bilder av de to gutta i Afrika er det jo derfra.

Det er nok fra cella hennes ja. Hun er synlig gravid på ett av bildene fra det rommet. Det står at hygienen er svært dårlig der, men jeg synes ikke det ser så aller verst ut... Der borte betaler man for å få bedre celler og det er det hun har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest særlig med aviser i det siste, men hvordan har hun klart å bli gravid i et strengt kvinnefengsel...?

Er du etter en biologitime, eller? ;-)

Jeg antar det skjedde på "gamlemåten"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Er du etter en biologitime, eller? ;-)

Jeg antar det skjedde på "gamlemåten"?

Med vennlig hilsen

''Jeg antar det skjedde på "gamlemåten"?''

Ah, Jesus skal omsider bli gjenfødt, og de i et boliviansk fengsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg antar det skjedde på "gamlemåten"?''

Ah, Jesus skal omsider bli gjenfødt, og de i et boliviansk fengsel?

Men det kan vel ikke stemme, for i såfall skulle man tro at ungen ville bli født i desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men det kan vel ikke stemme, for i såfall skulle man tro at ungen ville bli født i desember?

Nja, ingen har vel sagt noe om at Jesus skal bli gjenfødt i desember?

Så vidt jeg vet har det ikke vært født barn uten kjødelig far siden, så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Er du etter en biologitime, eller? ;-)

Jeg antar det skjedde på "gamlemåten"?

Med vennlig hilsen

Småkomisk med reklamen på samme avisnettside, omtrent midt i artikkelen:

"SOS Barnebyer hjelper barn som må fortsette livet alene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ingen har vel sagt noe om at Jesus skal bli gjenfødt i desember?

Så vidt jeg vet har det ikke vært født barn uten kjødelig far siden, så....

Jeg mener bestemt å vite at alle som er unnfanget ved jomfrufødsel blir født i desemter. Og at trost og sisik, gjøk og stær, kommer alle dage.

Det er sånt man lærte på barneskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det der nede hun pulte? Jeg får ikke dette med norske damer ute i verden til å stemme. Samme fan hvor stygge de er så er degosene over dem som hauker. Om det er i Bolivia, Marokko eller Hellas er ett fett. Er standardene anderledes? Er det nysgjerrighet på kontradegoskt blod? Er det tørrlagt nød? Kan du forklare mekanismene som er i spill her? Jeg forstår dem ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wiggum

Dette stod i innegget du svarte på: "planen om returbillett til Norge ved å vifte litt med musa og fikse seg en graviditet faller visst i fisk."

Da du har litt tungt for det: Har JEG hevdet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...