Gå til innhold

16 uker på vei - ul?


Gjest 16 weeks

Anbefalte innlegg

Gjest 16 weeks

Får ikke ul før ca. uke 21, syns det er så lenge.

Kan man bestille privat ultralyd før det? Gjerne 3D? Hvor bestiller man det og hvor dyrt er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Siden du ikke sier noe om hvor du bor så går jeg ut fra at du bor i Oslol.''

haha!

-men til saken, er det ikke i uke 19 man får UL?

''-men til saken, er det ikke i uke 19 man får UL?''

Uke 18-19 var det da jeg gikk med mine for leeeenge siden, men kanskje de rett og slett ikke hadde ledig time tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nonickever

Jeg skal på ultralyd i uke 18.

Du skriver jo ikke hvor du bor så hva som blir nærmest for deg er ikke godt å si. Selv dro jeg til Nøtterøy for å få ultralyd på videokassett. :D Ingen 3D den gang, nei! :) Det er faktisk bare 7 år siden! :P

Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg ville hørt om jeg kunne få ultralyd et par-tre uker før hvis det var mulig. Syns det var seint i uke 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

Jeg skal på ultralyd i uke 18.

Du skriver jo ikke hvor du bor så hva som blir nærmest for deg er ikke godt å si. Selv dro jeg til Nøtterøy for å få ultralyd på videokassett. :D Ingen 3D den gang, nei! :) Det er faktisk bare 7 år siden! :P

Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg ville hørt om jeg kunne få ultralyd et par-tre uker før hvis det var mulig. Syns det var seint i uke 21.

Jeg ringte og sjekket, de har feilberegnet datoen :S å jeg må inn et par uker før senest, så får ny time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

''-men til saken, er det ikke i uke 19 man får UL?''

Uke 18-19 var det da jeg gikk med mine for leeeenge siden, men kanskje de rett og slett ikke hadde ledig time tidligere?

Det viser seg de har feilberegna ukene,

så jeg skal tidligere nå :) minst to uker tidligere, venter på ny innkalling i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...