Gå til innhold

svelger dere medisiner som har falt på gulvet?


Gjest pillespørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest pillespørsmål

Er det veldig uhygenisk? Jeg vet de ikke gjør det i helseinstitusjoner, men hvor helsefarlig er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg mister Paraceten i gulvet her hjemme, så ser jeg ikke problemet med å svelge den likevel. Så skittent er det ikke her, faktisk ;)

I institusjoner kastes medisin som ramler i gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om gulvet ditt er sånn tålelig rent, så er det ikke noen problemer med det.

På helseinstitusjoner kastes de pga smittefaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Piller som faller på gulvet plukker jeg opp og svelger, men er det flytende medisin, som har havnet på gulvet, så tørker jeg det opp med papir og kaster det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oslobasse

Piller som faller på gulvet plukker jeg opp og svelger, men er det flytende medisin, som har havnet på gulvet, så tørker jeg det opp med papir og kaster det.

Hvis det er flytende medisin er dette et alternativ: http://tinyurl.com/ycflb2t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piller som faller på gulvet plukker jeg opp og svelger, men er det flytende medisin, som har havnet på gulvet, så tørker jeg det opp med papir og kaster det.

Pussig - jeg trodde du da virkelig slikket opp den flytende medisinen som rant ned på gulvet;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Vi har ikke husdyr, og gulvene vaskes regelmessig, så om jeg mister en Ibux eller tranpille på gulvet børster/blåser jeg bare hardt på den og svelger.

Hadde vi hatt dyr i hus ville jeg kastet tabletten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Pussig - jeg trodde du da virkelig slikket opp den flytende medisinen som rant ned på gulvet;-)))

Så rare tanker du har om meg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hjemme er det bare kjent møkk ;-) Plukker opp og eter :-)

Og nekter å tru at jeg har det så møkkete at det er uhygienisk å plukke noe fra gulvet, selv med hunder og katter i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...