Gjest Candrine Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hei jeg går på 20 mg fontex og 5 mg abilify. Har fått problemer som har øket i omfang siste månedene, og spesielt siste ukene. Det er som om jeg ikke klarer å filtrere bort lyder og og lys/synsinntrykk. Det som er langt borte føles like sterkt som det som er nært. Føler meg bombardert av inntrykk, og få angst i etterkant av et sånt anfall. Hva er dette? Kan det komme av at jeg går på abiilify og fontex? Merket tidlig at jeg ble veldig oppgira av abilify på en ekkel måte. Dette problemet har tiltatt veldig siste ukene. Kan du hjelpe meg NHD? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg er meget usikker. Den eneste måten å finne det ut på er å slutte med Abilify. Sansynligvis er det helt ufarlig, men nødvendig for å finne svaret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candrine Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg er meget usikker. Den eneste måten å finne det ut på er å slutte med Abilify. Sansynligvis er det helt ufarlig, men nødvendig for å finne svaret. Får prøve meg uten abilify ei stund så får jeg se om det blir bedre. Tusen takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.