Gå til innhold

Jakten på 6. sans

Anbefalte innlegg

Gjest sspåelkgy

Jeg føler at det er tilløp til juks på en av oppgavene. Når deltakerne skal på et speseielt sted og det har skjedd noe dramatisk der, vil jeg tro at det finnes en lokalhistorie som er tilgjengelig på internet.

I dag var det to damer som var blitt henrettet i et lite samfunn pga barnedrap.

Fikk ikke med meg hvor det var. Men tipper at det finnes opplysninger på nettet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344951-jakten-p%C3%A5-6-sans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samtlige som er med på det programmet ønsker selvsagt at folk skal vite en del mer enn de enkelt kunne gjettet seg til, hvis ikke ville det jo ikke blitt noe program ut av det.

Selvsagt kan de ikke vite for mye, for da ville det bli seriøse undersøkelser som viser at alt er fupp og fanteri.

Det skal være sånn passe, slik at ukritiske ...eh.. sjeler ;-) tror på det.

Med vennlig hilsen

Annonse

Annonse

Gjest boobs

En annen ting: Da de skrev ord på ei tavle for å telepatere tanker, må det være lett for den andre å høre om det var et langt eller kort ord den andre skrev.

Enig. I enkelte tilfeller kan man jo faktisk "høre" hva som skrives også. Og velger de å skrive Anne-Marit (het ikke en deltaker det?) kan den som "gjetter" hvertfall utelukke Tore.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...