Gå til innhold

Haster - DnB.no og overføring til konto

Anbefalte innlegg

Jeg må overføre penger til en konto fra Mastercard til i morra, men skjønner ikke hvordan det fungerer? Når jeg betaler inn til Mastercard, gjør jeg det som ved betaling av en vanlig regning. Hvordan får man satt over penger til egen konto FRA Mastercard?

Jeg har ikke dekning på kontoene mine til sammen (har hele 1700 å leve for fram til lønn den 12.... og da er 1200 av dem på sparekonto. How much fun is that?!), og derfor må jeg føre over på den måten. Og det haster...

Noen som kan hjelpe i full fart?

Fortsetter under...

Hvordan gikk det i møtet med NAV ang bidragssaken din? Jeg har tenkt på det flere ganger etter at du skreiv om det her.

Jeg har fylt ut skjema som skal sendes til et eller annet sted i Nav, og de igjen tar over hele greia og krever inn bidrag heretter. Vet ikke hvordan det går enda... men noe bidrag har jeg ikke sett snurten til siden først på februar. Vet bare at det blir en ordning etter hvert. Overlater alt til Nav når det gjelder dette nå, for jeg er rimelig sliten av alt stresset med det meste. Satser på at det ordner seg!

mariaflyfly

Jeg har fylt ut skjema som skal sendes til et eller annet sted i Nav, og de igjen tar over hele greia og krever inn bidrag heretter. Vet ikke hvordan det går enda... men noe bidrag har jeg ikke sett snurten til siden først på februar. Vet bare at det blir en ordning etter hvert. Overlater alt til Nav når det gjelder dette nå, for jeg er rimelig sliten av alt stresset med det meste. Satser på at det ordner seg!

Høres lurt ut å ha NAV ta seg av det. Da blir ting i det minste ordna på en ryddig måte. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...