Gjest CableDrop Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Lista over Facebook venner står faktisk alfabetisk! utrolig at jeg ikke har skjønt det før. Har dere fått noen nye oppdagelser i det siste? 0 Siter
Gjest synes jeg da Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Utrolig irriterende at man i gruppene ikke kan se hvilke nye medlemmer som har kommet til, når det står at det er to nye medlemmer. Når grupper har 300 medlemmer gidder jeg ikke lete gjennom alle medlemmene for å finne 2 nye. DET burde facebook-eierne klare å få gjort noe med, 0 Siter
Gjest bOObs Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 at hevert-systemet ikke fungerer når væsken er i vakuum. Alstå, jeg vet jo det hvis jeg bare tenker meg om, men... *kremt* 0 Siter
Gjest bOObs Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Utrolig irriterende at man i gruppene ikke kan se hvilke nye medlemmer som har kommet til, når det står at det er to nye medlemmer. Når grupper har 300 medlemmer gidder jeg ikke lete gjennom alle medlemmene for å finne 2 nye. DET burde facebook-eierne klare å få gjort noe med, men får du vite hvem som er nye i det hele tatt da? Håper ikke det. Vi snakket om en fb-gruppe her på dol for en tid tilbake, og i løpet av kort tid meldte to dolere seg inn i gruppa, og skrev det her. Jeg sjekket, og det var ikke mulig å finne ut hvem disse nye var. heldigvis, tenker jeg.I mange tilfeller er det greit med diskresjon på slike ting. Men jeg må si fb er rimelig inkonsekvente når det kommer til diskresjon, så tviler på at det er meningen at det skal være sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.