Gå til innhold

Påskemat-tråd - heng deg på:o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest segunda

På torsdag skal jeg spise lammekoteletter laget på gresk vis med gresk salat og på påskeaften lammesadel med bl.a. cherrytomater, timian og rosmarin. Utenom det har jeg egg, sild, ansjoser, sardiner, røkelaks og mye annet i kjøleskapet:-)

Gjest Melis34

Vi skal spise påskeskinke med tilbehør en dag,så skal vi få servert hele påsken,for vi skal til noen vi kjenner som driver ei fjellstue :o) der blir det alt i fra thai mat til alt vi ønsker oss....ååå kom på at jeg gleder meg nå ja hihi.....

På torsdag skal jeg spise lammekoteletter laget på gresk vis med gresk salat og på påskeaften lammesadel med bl.a. cherrytomater, timian og rosmarin. Utenom det har jeg egg, sild, ansjoser, sardiner, røkelaks og mye annet i kjøleskapet:-)

''På torsdag skal jeg spise lammekoteletter laget på gresk vis med gresk salat og på påskeaften lammesadel med bl.a. cherrytomater, timian og rosmarin. Utenom det har jeg egg, sild, ansjoser, sardiner, røkelaks og mye annet i kjøleskapet:-)''

Mmmmm, sikle :-) Takk for god inspirasjon & ønsker en riktig flott påske til deg og dine, både kulinarisk og på alle andre måter!

Annonse

Vi skal spise påskeskinke med tilbehør en dag,så skal vi få servert hele påsken,for vi skal til noen vi kjenner som driver ei fjellstue :o) der blir det alt i fra thai mat til alt vi ønsker oss....ååå kom på at jeg gleder meg nå ja hihi.....

Hva serverer du til påskeskinken?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...