Gå til innhold

minibank spm


Gjest minibank

Anbefalte innlegg

Gjest minibank

Jeg tok ut 9900kr i minibanken idag, som er øverste grense for hva jeg kunne ta ut. Men når kan jeg ta ut på nytt? Er det 9900kr i uken eller om dagen som er grensen? Jeg har Nordea Visa kort om det har noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok men kan jeg fortsatt ta ut penger i butikkene denne uken?

Det tror jeg kanskje du kan, uten at jeg er 100% sikker på det. Du kan i hvert fall betale med kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ok men kan jeg fortsatt ta ut penger i butikkene denne uken?

Ja, 9.900 gjelder minibankuttak. I butikker kan du ta ut penger etter butikkens regler. Noen butikker gir ikke ut noe, andre har grense på 1.000 kroner, og andre har ingen fastsatt grense.

Jeg er usikker på om 9.900 gjelder per uke (mandag-søndag), eller om det er løpende, altså at om du tar ut hele beløpet tirsdag, så kan du ikke gjøre det før tirsdag igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...