Gjest bip jente31 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fra jeg var liten så har jeg slitt med sterk irritabilitet. Jeg har hatt mye utskiftning av venner, fordi jeg ble så lei dem og irritert etter en stund. Nå har jeg funnnet ting jeg irriterer meg voldsomt over hos vennene mine. Men irritasjonen min føles ikke helt logisk heller, jeg forstår ikke helt hvorfor jeg blir så irritert. Jeg blir irritert på en venninne fordi hun snakker så immari høyt i telefonen, og alltid er så somlete og treg. Om hun egentlig er treg vet jeg ikke. Samtidig merket jeg at ble irritert på en venninne fordi hun alltid skulle ha så mye smågodt før vi skulle på kino. Jeg spiser ikke selv noe særlig godteri, men ble veldig irritert fordi det var så viktig for henne. Jeg blir også irritert hvis folk gjentar ting mange ganger. Jeg føler at jeg har liten tåmodighet ovenfor andre. Jeg blir veldig irritert, men holder det inni meg fordi jeg ikke har lyst til å være en sånn person som blir så irritert hele tiden. Jeg har vokst opp med en far som alltid har hatt veldig lav frustrasjonsterskel. Det har vært en belastning i oppveksten, og jeg er veldig redd for å ende opp som han. Men jeg blir bare så immari irritert. Når jeg snakker med moren min blir jeg irritert fordi hun stadig spør om igjen hva jeg sa. Det kan godt tenkes at jeg snakker fort og utydelig, men likevel blir jeg kjempeirritert og orker ikke å være snakke sammen henne lenge av gangen. Jeg vil ikke være en sånn person som er så irritert. Jeg føler meg som et slemt menneske. Er det noe jeg kan gjøre for å slippe å være så irritabel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345031-hvorfor-er-jeg-s%C3%A5-irritabel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brake the chain Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har det litt på samme måte, dog i en lettere variant. Også jeg har en far som er har lav irritasjonsterskel..... det er nok en sammenheng skal du se. Men man har kommet et langt stykke når man er klar over og innser at man har en liten skavank... Har dessverre ikke noe lurt å skrive til deg, annet enn at jeg føler med deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345031-hvorfor-er-jeg-s%C3%A5-irritabel/#findComment-2926346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg har det og slik. Jeg prøver å finne det positive ved folk. Begynner jeg å tenke negativt om det, trekker jeg fram noe som jeg synes er positivt også tenker jeg at jeg burde viser mer toleranse og empati, men egentlig handler det om at jeg føler meg oversett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345031-hvorfor-er-jeg-s%C3%A5-irritabel/#findComment-2927109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bare det at du sier at du ikke vil være slik, viser at du har noe å slite med. Men å finne ut av hvorfor du blir så irritert ? Du må nesten finne ut om det er noe fornuftig grunn for å være det. Hvis det ikke er det, så kan det være en slags indre stress som kommer ut, men så er spørsmålet, hva kommer dette av igjen ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345031-hvorfor-er-jeg-s%C3%A5-irritabel/#findComment-2927409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipjente31 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bare det at du sier at du ikke vil være slik, viser at du har noe å slite med. Men å finne ut av hvorfor du blir så irritert ? Du må nesten finne ut om det er noe fornuftig grunn for å være det. Hvis det ikke er det, så kan det være en slags indre stress som kommer ut, men så er spørsmålet, hva kommer dette av igjen ? Problemet er at jeg ikke finner noen grunn til å bli irritert i det hele tatt. Jeg tror det er som du sier en slags indre stress og uro som gir seg utslag i dette . Problemet er at jeg føler meg så slem. Jeg gir ikke uttrykk for min irritasjon direkte, men bærer det med meg. Jeg merker at jeg kan bli veldig irritert på folk som har en tendens til å gjenta ting. En dame jeg kjenner har påpekt veldig mange ganger at hun liker søte desserter og kaker, alt som er søtt. Når hun sa det nå siste gangen så merket jeg at jeg ble irritert. Hvorfor er det så viktig for henne å si dette hele tiden? Vi må da alle ha fått det med oss nå? Nå er det nok andre ting med henne som jeg har begynt å irritere meg over, så dette kommer vel bare på toppen. Nei, det er ikke greit å føle på så mye irritasjon. Hvordan skal det gå hvis jeg noen gang finner meg en partner? Hvor lenge kommer det forholdet til å vare? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345031-hvorfor-er-jeg-s%C3%A5-irritabel/#findComment-2927463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Problemet er at jeg ikke finner noen grunn til å bli irritert i det hele tatt. Jeg tror det er som du sier en slags indre stress og uro som gir seg utslag i dette . Problemet er at jeg føler meg så slem. Jeg gir ikke uttrykk for min irritasjon direkte, men bærer det med meg. Jeg merker at jeg kan bli veldig irritert på folk som har en tendens til å gjenta ting. En dame jeg kjenner har påpekt veldig mange ganger at hun liker søte desserter og kaker, alt som er søtt. Når hun sa det nå siste gangen så merket jeg at jeg ble irritert. Hvorfor er det så viktig for henne å si dette hele tiden? Vi må da alle ha fått det med oss nå? Nå er det nok andre ting med henne som jeg har begynt å irritere meg over, så dette kommer vel bare på toppen. Nei, det er ikke greit å føle på så mye irritasjon. Hvordan skal det gå hvis jeg noen gang finner meg en partner? Hvor lenge kommer det forholdet til å vare? Jeg jkenner mye av dette igjen fra andre som har en 2emosjonell ustabil personlighetsforstyrrels". men jeg sier ikke at du har det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345031-hvorfor-er-jeg-s%C3%A5-irritabel/#findComment-2927528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.