Gå til innhold

bruker man samme forlover til bryllup nr 2?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brilleslangen

Nå er ikke jeg giftog har aldri vært det heller... men jeg synes man skal velge forlover ut fra hva man føler. En forlover er gjerne en nær venn.. Og da kan det jo utmerket gå an at samme person får æren av å være forlover mer enn en gang...hvis man gifter seg mer enn en gang

Gjest majas mamma

Hadde andre forlovere andre gangen. Første gangen hadde jeg en god barndomsvenninne. Men ettersom årene har gått har vi mer eller mindre mistet kontakten. Så da min mann og jeg skulle gifte oss spurte vi et felles vennepar om de ville skrive under siden vi bare reiste til utlandet og giftet oss på ambassaden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...