Gjest forlover Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Har dere brukt samme forlover, eller lot dere en annen få prøve seg ved andre eller tredje ekteskap? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Nå er ikke jeg giftog har aldri vært det heller... men jeg synes man skal velge forlover ut fra hva man føler. En forlover er gjerne en nær venn.. Og da kan det jo utmerket gå an at samme person får æren av å være forlover mer enn en gang...hvis man gifter seg mer enn en gang 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Hadde andre forlovere andre gangen. Første gangen hadde jeg en god barndomsvenninne. Men ettersom årene har gått har vi mer eller mindre mistet kontakten. Så da min mann og jeg skulle gifte oss spurte vi et felles vennepar om de ville skrive under siden vi bare reiste til utlandet og giftet oss på ambassaden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.