Gå til innhold

Uutholdelige smerte i øyet

Anbefalte innlegg

Gjest Smerter i øyet
Skrevet

Jeg har i 2 dager hatt noen forferdelige smerter i det ene øyet. Og jeg klarer nesten ikke å se på ting som er veldig lyse.

Hva kan dette være for noe ?

Skrevet

Det er noe man ringer legevakten om!

Med vennlig hilsen

Gjest Smerter i øyet
Skrevet

Det er noe man ringer legevakten om!

Med vennlig hilsen

De har stengt.

Onsdag1365380628
Skrevet

Har du vært ute i sol/snø uten solbriller? I såfall kan du ha blitt snøblind. Blir du ikke raskt bedre ringer du legevakten.

Skrevet

De har stengt.

Så ring legevakten i Oslo, eller de som har vakt.

Skrevet

De har stengt.

Er du rød på øynene? puss? begge øynene?

Gjest segunda
Skrevet

De har stengt.

Hvis du har uutholdelig smerte i øyet så drar du eller ringer til legevakta. Den stenger aldri. Tror du at hvis noen får hjerteinfarkt at de venter til dagen etter med å kontakte lege?

Skrevet

Du _må_ gå til lege med en gang.

Det kan høres ut som regnbuehinnebetennelse og hvis ikke du får behandling, kan det føre til varig skade på øyet.

Skrevet

De har stengt.

Legevakten har åpent når fastlegekontorene har stengt så du har alltids mulighet til å komme deg til en lege. Noe jeg ville gjort så fort som mulig - øynene skal man passe ekstra godt på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...