Gå til innhold

Butikker og sånt

Anbefalte innlegg

Gjest Istapp
Skrevet

Noen som vet om matbutikkene stenger tidligere i dag,og om peppes er åpent i påsken?

Husker når jeg var liten,da var jo alt stengt. Men det er vel ikke slik nå lenger?

candyqueen_83
Skrevet

Peppes er åpent hele påsken hvertfall.

Skrevet

Idag er det normale åpningstider de aller fleste steder.

Lørdag er mange småbutikker helt stengt, andre stenger tidligere (senest kl. 16).

Gjest Istapp
Skrevet

Peppes er åpent hele påsken hvertfall.

Bra :-)

Gjest Istapp
Skrevet

Lørdag er mange småbutikker helt stengt, andre stenger tidligere (senest kl. 16).

Ok :-)

Gjest segunda
Skrevet

Mange butikker stenger før i dag enn ellers. Vinmonopolet stengte kl. 15.00 og Meny stenger kl. 18.00.

Skrevet

Mange butikker stenger før i dag enn ellers. Vinmonopolet stengte kl. 15.00 og Meny stenger kl. 18.00.

Polet har selvfølgelig sine egne regler.

For matbutikker varierer det nok lokalt. Der jeg ferierer, har Meny åpent til 21.

Gjest segunda
Skrevet

Polet har selvfølgelig sine egne regler.

For matbutikker varierer det nok lokalt. Der jeg ferierer, har Meny åpent til 21.

Det er nok lokale bestemmelser siden de to Meny butikkene som er her i nærområdet stenger klokken 18.00, to timer før enn vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...