Gå til innhold

eBay-nybegynner, noen spm.

Anbefalte innlegg

Gjest Nerda

Jeg er nybegynner på eBay, og har noen skikkelig teite spørsmål sikkert. Har bare ikke funnet svar på de. Eneste jeg har skjønt er at det tydeligvis er best å handle fra vårt eget kontinent. Porto fra USA brant stort og vondt i lommeboka mi. Men til saken:

1. Hvorfor får jeg ALDRI norske treff på søk?

2. Hvordan går man fram om man vil kjøpe flere gjenstander fra samme eBay butikk? Man har jo ikke den vanlige "hadlekurv-funksjonen."

3. Hvorfor er det så hinsides dyrt med postgangen fra USA? Noe man kan gjøre for å minske denne? Jeg har brent meg på dette - måtte ut med 40 USD i shipping på en pinglepakke. Mer enn varen kostet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345060-ebay-nybegynner-noen-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest robertpattinson ;o)

Hei.

Har nettopp fått meg konto der.Litt skeptisk i begynnelsen,men har gått kjempe fint.

Har kjøpt fra usa,kina og england. Både store og små pakker.

Jeg har fått alle pakkene og portoen var ikke dyr.

Fra kina var portoen veldig billig :)

Fra Usa kjøpte jeg store pakker og betalte ca 200 kr.

Den sist nevte ble dyr da hun kun slo av litt i porto pr ting som var ca 36 norske,det koster nok ikke så mye å få sendt det.

Noen tar altfor høy porto :)

Gjest Nerda

Hei.

Har nettopp fått meg konto der.Litt skeptisk i begynnelsen,men har gått kjempe fint.

Har kjøpt fra usa,kina og england. Både store og små pakker.

Jeg har fått alle pakkene og portoen var ikke dyr.

Fra kina var portoen veldig billig :)

Fra Usa kjøpte jeg store pakker og betalte ca 200 kr.

Den sist nevte ble dyr da hun kun slo av litt i porto pr ting som var ca 36 norske,det koster nok ikke så mye å få sendt det.

Noen tar altfor høy porto :)

Takker for svar :-)