Gå til innhold

Ørepynt på han eldste mannen i Luksusfellen

Anbefalte innlegg

Gjest ddusgpujeg

Jeg har ikke sansen for hull i ørene på menn. Og i alle fall ikke på eldre menn.

Jeg klarer ikke å fokusere på det han sier etter at jeg oppdaget at det glitreret i øreflippen hans.

Jeg klarer ikke å ta folk (menn) seriøst når det glitrer i ørene deres.

Fortsetter under...

Gjest blingblingbling

Jeg klarer ikke ta folk som må være med på slike program for å få orden på livet sitt

seriøst.

De har oftest satt seg selv i den situasjonen de er i, pga sine dumheter.

Å ha bling i ørene er en typisk slik dumhet.

hidi, the scorpion

Jeg klarer ikke ta folk som må være med på slike program for å få orden på livet sitt

seriøst.

Synes de er tøffe, jeg;)

Gjest ddusgpujeg

seriøst.

Det var han ene rådgiveren/programlederen som hadde blingen...!

Gjest dvask

Han var med på 4stjernes middag eller noe sånt middagsprogram, og da fortalte han at han at det var bryllupsgave eller morgengave fra kona for mange mange år siden.. Har alltid syns at den øredobben er litt småfemi, men når jeg hørte historien/bakgrunnen så syns jeg det var litt romantisk jeg :)

Annonse

Jeg har aboslutt sansen for Christian Vennerød, som en flott utgave av en mann over 60:-)

Denne steinen i øret hans er en diamant han fikk av sin kone. Jeg tror det var i morgengave. Og jeg har alltid syntes at den kler han fortreffelig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...