Gjest ddusgpujeg Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har ikke sansen for hull i ørene på menn. Og i alle fall ikke på eldre menn. Jeg klarer ikke å fokusere på det han sier etter at jeg oppdaget at det glitreret i øreflippen hans. Jeg klarer ikke å ta folk (menn) seriøst når det glitrer i ørene deres. 0 Siter
Gjest blingblingbling Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Jeg klarer ikke ta folk som må være med på slike program for å få orden på livet sitt seriøst. De har oftest satt seg selv i den situasjonen de er i, pga sine dumheter. Å ha bling i ørene er en typisk slik dumhet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Jeg klarer ikke ta folk som må være med på slike program for å få orden på livet sitt seriøst. De har oftest satt seg selv i den situasjonen de er i, pga sine dumheter. Å ha bling i ørene er en typisk slik dumhet. Synes de er tøffe, jeg;) 0 Siter
nick Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Hva synes du om 6-årige gutter som dukker opp på skolen med ørepynt? Er det bare jeg som er gammeldags som synes at det suger? 0 Siter
Gjest ddusgpujeg Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Jeg klarer ikke ta folk som må være med på slike program for å få orden på livet sitt seriøst. De har oftest satt seg selv i den situasjonen de er i, pga sine dumheter. Å ha bling i ørene er en typisk slik dumhet. Det var han ene rådgiveren/programlederen som hadde blingen...! 0 Siter
Gjest dvask Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Han var med på 4stjernes middag eller noe sånt middagsprogram, og da fortalte han at han at det var bryllupsgave eller morgengave fra kona for mange mange år siden.. Har alltid syns at den øredobben er litt småfemi, men når jeg hørte historien/bakgrunnen så syns jeg det var litt romantisk jeg 0 Siter
Gjest qera Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Noen blir rent ut sagt råsexy med det og andre bare blodharry. Enten er du en som kler en slik stil eller så er du det ikke 0 Siter
Gjest fuchur Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 So what egentlig? Kan han ikke få ha glitter hvor han vil? Jeg gidder sjelden å irritere meg over hvordan andre går kledd eller hva de velger å ha på seg ellers :-) 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Han er vel metroseksuell som beckham men skal litt til å bli like kjekk, tror ikke det er dobbene som gjør Beckham kjekk. 0 Siter
Colette Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Jeg har aboslutt sansen for Christian Vennerød, som en flott utgave av en mann over 60:-) Denne steinen i øret hans er en diamant han fikk av sin kone. Jeg tror det var i morgengave. Og jeg har alltid syntes at den kler han fortreffelig:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.