Gå til innhold

Hvor mange par støvletter har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest segunda

Jeg har tre par støvletter som jeg bruker hele vinteren. En av dem bruker jeg mest. Snart er det vår og da kommer jeg til å ha noen par vanlige sko som jeg bruker på skift til sommeren når jeg kan bruke de fire par sandaler jeg eier.

Jeg er heldig som har så mange sko, men hvor mange andre har bryr jeg meg lite om. Så lenge jeg kan betale det jeg handler er ikke andres økonomi interessant.

Annonse

Jeg har fire par høye støvletter som jeg bruker når jeg går med skjørt, noe som jeg gjør relativt ofte. Så har jeg fem par lave støvletter til buksebruk. I tillegg har jeg selskinnsstøvler og to par gummistøvler. Så det blir visst ganske mye det også. Og et par goretex, det glemte jeg nesten. Men jeg bruker alle!

Jeg har 11 par. Samlet over mange år. :-)

Faktisk har jeg enda de første støvlettene jeg kjøpte selv som ungdom, et par cowboystøvletter. Det er svært sjelden jeg hiver et par sko. Da skal det ha vært helt bomkjøp som jeg ikke klarer å bruke pga ubehag. Derfor har jeg en anseelig skosamling. Som jeg tar godt vare på, og steller pent med.:-)

Gjest kinelle

Jeg tror jeg har 3 eller 4 par støvletter. og de brukes ikke akkurat ofte.

Nå må jeg tenke. 5 par høye støvletter, 4 par pumps, 4 par skoletter. Høres mye ut, men bruker alle. Klær og sko må matche :o)

Og så har jeg selvfølgelig støvler, joggesko (til tur), converse, 4 par i byen joggesko (ulike merker men av puma-type).

Og et ukjent antall sandaler til sommerbruk - igjen er det viktg at antrekket matcher :o)

Jeg har tydeligvis mange sko ser nå når jeg teller. Støvlettene og skolettene er jeg nøye med og de er dyre, men kjøper alltid på salg. Gjerne på 70 % og da blir det fullt overkommelig. Viktig at det er viktig at det er ekte skinn ellers synes jeg ikke de puster og blir så klam og ekkel.

Sandaler kjøper jeg billigst mulig (også på salg) siden de ofte bare holder en sesong.

Må sies at jeg har noen skoskap i gangen. Bruker faktisk alle skoene mine - til hvert sitt bruk.

Gjest kinelle

Nå må jeg tenke. 5 par høye støvletter, 4 par pumps, 4 par skoletter. Høres mye ut, men bruker alle. Klær og sko må matche :o)

Og så har jeg selvfølgelig støvler, joggesko (til tur), converse, 4 par i byen joggesko (ulike merker men av puma-type).

Og et ukjent antall sandaler til sommerbruk - igjen er det viktg at antrekket matcher :o)

Jeg har tydeligvis mange sko ser nå når jeg teller. Støvlettene og skolettene er jeg nøye med og de er dyre, men kjøper alltid på salg. Gjerne på 70 % og da blir det fullt overkommelig. Viktig at det er viktig at det er ekte skinn ellers synes jeg ikke de puster og blir så klam og ekkel.

Sandaler kjøper jeg billigst mulig (også på salg) siden de ofte bare holder en sesong.

Må sies at jeg har noen skoskap i gangen. Bruker faktisk alle skoene mine - til hvert sitt bruk.

Men bruker ALDRI penger jeg ikke har!

Annonse

He, he - jeg har 1 par støvletter (som desperat bør skiftes ut), 1 par vinterstøvler, 1 par skisko, 2 par joggesko (ett til utendørs og ett til innendørs bruk), 2 par pumps (svarte begge to), 1 par sandaler, 2 par ballerina sko og 1 par crocks.

Tror det er alt jeg har av sko - 11 par. Alt blir brukt- godt brukt, og skiftes ut når de er utslitt.

Gjest togli

Jeg har et par høyhælte svarte støvletter med høyt skaft, et par høyhælte svarte støvletter med lavt skaft, et par brune høyhælte støvletter med lavt skaft, et par svarte jukse-uggs og et par fjellsko jeg bruker som støvletter... Altså har jeg fem par :) Denne vinteren har jeg kun kjøpt de svarte med lavt skaft. Resten er fra i fjor og i forfjor.

Ingen støvletter. (Fordi jeg ikke finner noen som er vide nok i skaftet.) Tre par vinterstøvler, to som er varme og gode å gå med, ett som jeg bruker til "pent". (Hvis det ikke ligger noen skjult blant alle tingene jeg en dag må rydde i.)

Hvis vi skal snakke om sko blir saken en helt annen. Jeg har maaange. (Heldigvis er det sko jeg bruker.) Men jeg har aldri brukt så mye penger på sko (eller klær) at jeg har fått problemer med å betale regningene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...