Gå til innhold

Dol er kjedelig i kveld


Gjest segunda

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Nå har jeg handlet, vasket, strøket og ryddet. Setter meg ned med vinglasset ved pc'n og da skjer det ingenting på dol.

Ja ja ja jeg vet at jeg kan starte tråder selv, men hva kan jeg starte som får andre til å engasjere seg? Rasismetråd??? hmmm da må den ha en ny vri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest segunda

Ikke mange som ønsker å "diskutere" med deg eller Sør....(

Det er opp til deg om du vil la være. Kanskje du kan be en bønn i stedet. Og hvis du følger de kristne reglene så ber du en bønn for meg og Sør;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

For et utrolig kjipt svar. Teit og unödvendig

Da har du sikkert ikke fått med deg alt hva de har skrevet om meg,,,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådforslag:*hva var ditt favoritteventyr da du var barn? *hvis du måtte være en ting hva ville du vært? *har du grønne fingre? *hva er kjærlighet? *har du et forhold til begrepet uendelig? *har dyr sjel? *har alt liv egen verdi og hvordan kan det uttrykkes? *hva har du i verktøykassen din? *fins det et samfunn der kvinner er høyere lønnet enn menn? *ville du hatt en hytte på fjellet, eller en hytte ved havet? *hva er det anonyme nicket til nhd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Da har du sikkert ikke fått med deg alt hva de har skrevet om meg,,,)

Såvidt jeg vet har jeg ikke skrevet et eneste ord om deg. Hva Sør har skrevet vet jeg ikke. Det vil overraske meg hvis du har kjempe sympati pga. meg og Sør, men at du er flink til å sutre viser du i denne tråden;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Trådforslag:*hva var ditt favoritteventyr da du var barn? *hvis du måtte være en ting hva ville du vært? *har du grønne fingre? *hva er kjærlighet? *har du et forhold til begrepet uendelig? *har dyr sjel? *har alt liv egen verdi og hvordan kan det uttrykkes? *hva har du i verktøykassen din? *fins det et samfunn der kvinner er høyere lønnet enn menn? *ville du hatt en hytte på fjellet, eller en hytte ved havet? *hva er det anonyme nicket til nhd?

Flotte forslag;-) Vi kan starte noen av dem med engang. Det blir for mye hvis jeg skal starte alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Såvidt jeg vet har jeg ikke skrevet et eneste ord om deg. Hva Sør har skrevet vet jeg ikke. Det vil overraske meg hvis du har kjempe sympati pga. meg og Sør, men at du er flink til å sutre viser du i denne tråden;-)

Sutrer aldri!

Du gjør.

Sutrer over at noen nordmenn ikke vet at Snorre var islandsk, og at noen nordemenn tør å påstå at islendinger stammer fra nordmenn og briter,,,

Trodde du at dere plutselig oppsto fra dere sekv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Sutrer aldri!

Du gjør.

Sutrer over at noen nordmenn ikke vet at Snorre var islandsk, og at noen nordemenn tør å påstå at islendinger stammer fra nordmenn og briter,,,

Trodde du at dere plutselig oppsto fra dere sekv?

Nå prøver du å være morsom, men for min del synes jeg det er mislykket. Kjære hidi du glemmer at jeg er norsk så da passer det ikke med "vi" og "dere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte forslag;-) Vi kan starte noen av dem med engang. Det blir for mye hvis jeg skal starte alle.

Jeg får ikke til å starte nye tråder med dingsen jeg laster ned med, men kan gjøre det i morgen. Ellers må andre ta ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nå prøver du å være morsom, men for min del synes jeg det er mislykket. Kjære hidi du glemmer at jeg er norsk så da passer det ikke med "vi" og "dere".

Du...? Som taler islendingens sak....

La meg le meg ihjel før jeg dør:((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...? Som taler islendingens sak....

La meg le meg ihjel før jeg dør:((((

''Du...? Som taler islendingens sak....

La meg le meg ihjel før jeg dør:((((''

Har ikke fulgt den tråden, men hvorfor skal ikke en nordmann tale en islending sin sak - eller andres for den saks skyld?

Og utfra de innleggene jeg har lest fra "segunda", taler hun ofte "andres" sak - i motsetning til en del andre her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hønse-Magda

''Du...? Som taler islendingens sak....

La meg le meg ihjel før jeg dør:((((''

Har ikke fulgt den tråden, men hvorfor skal ikke en nordmann tale en islending sin sak - eller andres for den saks skyld?

Og utfra de innleggene jeg har lest fra "segunda", taler hun ofte "andres" sak - i motsetning til en del andre her inne...

"segunda" er da vitterlig islandsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...