Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal være velkommen tilbake fra hvordunåennharvært. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men du har vært savnet.

Versegod - her har du et eple i anledning dagen - men ikke regn med at det blir no vane:)

Fortsetter under...

Gjest webmaster
Skrevet

Hmmm... synes nå egentlig jeg fortjener to - kveldens innsats tatt i betraktning:-)

Men mottar det ene med takk!

Skrevet

Hmmm... synes nå egentlig jeg fortjener to - kveldens innsats tatt i betraktning:-)

Men mottar det ene med takk!

Å, hun har nok flere på lur!

Takk for at du fjernet noen av de innleggene fra tidligere i kveld, forresten.

Skrevet

Å, hun har nok flere på lur!

Takk for at du fjernet noen av de innleggene fra tidligere i kveld, forresten.

jøss som dere smisker

Skrevet

Ja, her har du litt å lære.

*setter seg pent ned og ser på de lærde*

Annonse

Skrevet

*prestasjonsangst*

Skrevet

jøss som dere smisker

Alle kan vel se med et halvt øye at det har vært utskiftning på webmaster her. Smisking eller ikke, dette må faen meg feires - man vet aldri hvor lenge det varer.

Og smisking må du lære deg, thinkerbell. Selv har jeg alltid med meg et par kilo epler hvor enn jeg går. Her på jobben f.eks er sjefen så lei av epler at han vil spy - jeg skal nemlig ha fri en uke MED LØNN i oktober ;)

Juuuhuuu :)

Skrevet

Epler er tingen, skjønner du - hvis du ikke har mulighet til å bruke sex da - det er jo alltid en vinner.

*gjeeespe og strekke seg*

God morgen forresten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...