Gå til innhold

De som er interessert i historie

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Er det noen som har linker om de urgamle samfunnene hvor kvinnene bodde for seg selv med barna, og mennene vandret rundt i flokker. Den gangen var Gud var hun og kvinnene styrte seg selv og mennene kom bare innom for å feste og kose med kvinnene.

Jeg var på et kvinnekurs for nærmere tyve år siden hvor kurslederne kunne mye om dette. Den ene av dem dro siden til Los Angeles eller San Fransisco for å studere kvinneteologi som handler om det feminine gudsbildet. Jeg har stor interesse for akkurat det emnet, men har ikke hatt tid så langt til å sette meg særlig inn i det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345100-de-som-er-interessert-i-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...