Gjest doberta Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 anser du deg selv som de hjemløses svar på varmestue?? 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Forstår godt om han ikke gidder svare på slike tåpelige spørsmål. Men hvis du trenger en varmestue kan jeg godt være det her på dol hehe 0 Siter
Gjest bolla20 Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Slette innlegg om spiseforstyrrelser er en av dem... 0 Siter
Gjest kinelle Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Slette innlegg om spiseforstyrrelser er en av dem... Hvorfor innlegget ditt ble slettet vet jeg ikke, men det var vel en grunn vil jeg tro. Hvis du har en spiseforstyrrelse så ta det opp med behandler. iks.no - der kan du skrive så mye du vil om spiseforstyrrelser og der har de nok også mye mer kunnskap om temaet. 0 Siter
Gjest helt enig der Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Slette innlegg om spiseforstyrrelser er en av dem... Ja og det var jammen på sin plass! 0 Siter
Gjest bolla20 Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Hvorfor innlegget ditt ble slettet vet jeg ikke, men det var vel en grunn vil jeg tro. Hvis du har en spiseforstyrrelse så ta det opp med behandler. iks.no - der kan du skrive så mye du vil om spiseforstyrrelser og der har de nok også mye mer kunnskap om temaet. Ja, skal ikke nevne det her mer, for det provoserer tydligvis enkelte. Men å skrive om mat og følelser til egen kropp er tydligvis lov bare om er overvektig. 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Ja, skal ikke nevne det her mer, for det provoserer tydligvis enkelte. Men å skrive om mat og følelser til egen kropp er tydligvis lov bare om er overvektig. Har sett flere innlegg her jeg om spiseforstyrrelser,både om anoreksia og bulemi. 0 Siter
Gjest bibblino Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Ja, skal ikke nevne det her mer, for det provoserer tydligvis enkelte. Men å skrive om mat og følelser til egen kropp er tydligvis lov bare om er overvektig. Det har ikke noe å gjøre med at innlegget provoserer, men at folk med spiseforstyrrelser faktisk skriver slike innlegg som faktisk nærer sykdommen. Man blir avhengig av å høre man er tynn. 0 Siter
Gjest doberta Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Ja, skal ikke nevne det her mer, for det provoserer tydligvis enkelte. Men å skrive om mat og følelser til egen kropp er tydligvis lov bare om er overvektig. har registrert det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.