Gå til innhold

Livmortappen!!!Hjelp


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

I går tenkte jeg at jeg skulle forsøke å finne livmortappen, jeg trodde at jeg skulle finne den rett opp hvis noen skjønner,men hos meg var den oppe på venstre siden...Og på den var det noe som minnet om en pitteliten druestein...

Er det noe galt med meg siden den er plassert slik den er eller?????

Ønsker svar snarest.....Ble litt bekymra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det er ikke uvanlig at livmortappen ligger litt skjevt i skjeden. Dette kan f.eks. skyldes at barnet ligger sånn til at presset i livmoren er litt ulikt fordelt. Hva det er som kjennes som en liten druesten, kan jeg ikke uttale meg om. Neste gang du er på kontroll, synes jeg du skal spørre om legen/jordmoren kan undersøke deg. Det er ganske sikkert ikke noe å uroe seg for. Det hender at man kan få en liten muskelknute e.l. på livmortappen, uten at dette er noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 21 år senere...
Susannadah skrev (11 minutter siden):

Fant du ut hva dette var? Jeg har det samme, denne lille druespriten på den ene siden ab livmorhalsen.

Tråden er fra 2001, så du kan ikke regne med å få noe svar. Det er ingen fagpersoner som svarer her lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...