Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det av og til er noen som beskylder enkelte personer her inne for å ligge bak flere nick.. At det skal finnes noen som nærmest diskuterer med seg selv for å lage en spennende tråd . Jeg synes det virker som det ofte er disse trådene som kan ta litt av i mindre heldig retning hvis du skjønner hva jeg mener ;o)

Har ikke webmaster mulighet til å se om disse nickene stammer fra samme person/mailadresse? Stemmer det også at man ikke kan utestenge en person fra Dol, men bare nicket? Det er jo på en måte meningløst spør du meg, det er jo ikke noe problem å endre nicket, og da er det jo bare å ture i vei som før?

Nå har ikke jeg tenkt til å begynne å lage masse trøbbel her inne altså ;o)!! Jeg spør bare av pur nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34521-jeg-m%C3%A5-bare-sp%C3%B8rre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker du aldri med deg selv du da ??? *S*

Dessuten er det vel ikke forbud mot å ha flere nick her på DOL.

*LOL*...joa...det hender nok det..men ikke her inne.

Og som jeg skrev, jeg var bare nysgerrig, jeg. Er ikke bedre enn at jeg ikke kan sette pris på en småkranglete tråd i ny og ne. Selv om jeg ikke er så flink til å delta sjøl (var det noen som sa feig??). *skammer meg*

;o)

Gjest webmaster

1. En person kan ved hjelp av flere mailadresser også være registrert som bruker flere ganger - og ha flere nick.

2. Det hender vel at noen ikke har noe bedre å holde på med enn å diskutere med seg selv her inne...

3. Vi utestenger brukernavn/nick - ikke personer. Hvorvidt dette er hensiktsmessig eller ikke kan vel diskuteres, men det er i det minste et forsøk på en tydelig markering av hva redaksjonen mener er akseptabel bruk av tjenesten og hva som ikke anses som akseptabelt.

Siden de fleste av våre brukere er voksne og konstruktive mennesker, tror jeg alt i alt at behovet for å stenge personer varig ute er svært lite.

Vennlig hilsen

1. En person kan ved hjelp av flere mailadresser også være registrert som bruker flere ganger - og ha flere nick.

2. Det hender vel at noen ikke har noe bedre å holde på med enn å diskutere med seg selv her inne...

3. Vi utestenger brukernavn/nick - ikke personer. Hvorvidt dette er hensiktsmessig eller ikke kan vel diskuteres, men det er i det minste et forsøk på en tydelig markering av hva redaksjonen mener er akseptabel bruk av tjenesten og hva som ikke anses som akseptabelt.

Siden de fleste av våre brukere er voksne og konstruktive mennesker, tror jeg alt i alt at behovet for å stenge personer varig ute er svært lite.

Vennlig hilsen

Siden vi er inne på temaet...

Har webmaster anledning til å bekrefte/avkrefte div. spekulasjoner om flere nick her inne?

Dvs. om den som beskyldes for å "kjøre dobbelt løp" ønsker det?

Det hadde i allefall kommet godt med i sommer, da det var meg det gjaldt.

På den annen side...risikoen er vel stor for at webmaster ikke får tid til annet, da.

;-)

For spekulasjonene (og "detektivene"?) er ikke akkurat få....

Mvh

Gjest webmaster

Siden vi er inne på temaet...

Har webmaster anledning til å bekrefte/avkrefte div. spekulasjoner om flere nick her inne?

Dvs. om den som beskyldes for å "kjøre dobbelt løp" ønsker det?

Det hadde i allefall kommet godt med i sommer, da det var meg det gjaldt.

På den annen side...risikoen er vel stor for at webmaster ikke får tid til annet, da.

;-)

For spekulasjonene (og "detektivene"?) er ikke akkurat få....

Mvh

Nei, det har vi ikke anledning til.

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...