Gjest syyykt Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=586203 Nå er det veldig "in" å brenne ned barneskoler... 0 Siter
Gjest Dårlige skoler Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Kanskje vi får pusset opp landets skoler hvis trenden slår an. Vet ihvertfall om et par ungdomsskoler i kommunen min som hadde hatt godt av å brenne helt ned. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg tenkte akkurat på det samme da jeg så at det igjen brant en skole - jeg tror det er en viss smitteeffekt her, og at elever velger å tenne på skolen sin for å slippe undervisning. 0 Siter
tusseline Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Kanskje vi får pusset opp landets skoler hvis trenden slår an. Vet ihvertfall om et par ungdomsskoler i kommunen min som hadde hatt godt av å brenne helt ned. *host* Ikke gi noen noen gode ideer. 0 Siter
Adriana Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg tenkte akkurat på det samme da jeg så at det igjen brant en skole - jeg tror det er en viss smitteeffekt her, og at elever velger å tenne på skolen sin for å slippe undervisning. De ungdommene som tente på Åsgården skole (tror jeg den het?) var 15-16 år og skolen var en barneskole så det var ikke for å slippe undervisning i det tilfellet der... Men de var tidligere elever. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.