kristin66 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Møtte en fyr som jeg datet noen uker. Han var litt pågående men ikke på noen ubehagelig måte. Eneste jeg stusset på var at han var kun 38 og hadde gått på sovemedisiner i flere år. Etter noen uker forteller han meg at rygg og plager med lår er prostatakreft, han har fått beskjed samme dag. Etter litt tid legger vi dating på hylla og fortsetter som venner, etter hans ønske. Kreften vil han ikke snakke om, eneste han sier er at han ikke vil miste håret så stråling er uaktuellt. Han blir etterhvert rar, misstrives veldig i jobben og søker plutselig jobber i fleng.. også jobber som han helt klart ikke er kvalifisert for. Opptil 27 jobber på en uke.. Han er sykemeldt.. men renner rundt på shoppingturer.. selger plutselig sin dyre flotte nedbetalte bil og kjøper seg ett vrak (fyren er langt over middels opptatt av biler).Jobben (innleid) mister han. Jeg syns ting blir rare og spør om han er bipolar noe han avkrefter men sier han er deprimert og har prøvd psykolog og lykkepille uten hell. I påsken tok jeg kontakt med hans ekskone, hun kan fortelle meg at han fikk diagnosen bipolar for to år siden. Snakker med hans ekskjæreste og nå nye kjæreste. Hun aner ingenting om at han er bipolar men at han sliter psykisk og at de to hadde lurt på om han var bipolar. Hun forteller også at etter at hun gikk tilbake til sin eksmann så tok han kontakt og fortalte at han var kreftsyk, dette var før jul en gang. Han forteller at han er glad i henne og at det er henne han vil ha på dødsleiet sitt. Har også fortalt henne at han ikke vil stråles men går på pillekur fordi han er glad i henne og håper det skal gjøre at han ikke dør. Hun gjør det slutt med sin eksmann etter noen mnd.. og det er da han forteller meg om kreftdiagnosen og trekker seg ut. Han forteller henne at han ikke har vært med andre.. selv om han etter henne har hatt et flere mnd langt forhold til sin eks kone og til meg, vi har avløst hverandre. Han nye kjæreste sliter