kristin66 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Møtte en fyr som jeg datet noen uker. Han var litt pågående men ikke på noen ubehagelig måte. Eneste jeg stusset på var at han var kun 38 og hadde gått på sovemedisiner i flere år. Etter noen uker forteller han meg at rygg og plager med lår er prostatakreft, han har fått beskjed samme dag. Etter litt tid legger vi dating på hylla og fortsetter som venner, etter hans ønske. Kreften vil han ikke snakke om, eneste han sier er at han ikke vil miste håret så stråling er uaktuellt. Han blir etterhvert rar, misstrives veldig i jobben og søker plutselig jobber i fleng.. også jobber som han helt klart ikke er kvalifisert for. Opptil 27 jobber på en uke.. Han er sykemeldt.. men renner rundt på shoppingturer.. selger plutselig sin dyre flotte nedbetalte bil og kjøper seg ett vrak (fyren er langt over middels opptatt av biler).Jobben (innleid) mister han. Jeg syns ting blir rare og spør om han er bipolar noe han avkrefter men sier han er deprimert og har prøvd psykolog og lykkepille uten hell. I påsken tok jeg kontakt med hans ekskone, hun kan fortelle meg at han fikk diagnosen bipolar for to år siden. Snakker med hans ekskjæreste og nå nye kjæreste. Hun aner ingenting om at han er bipolar men at han sliter psykisk og at de to hadde lurt på om han var bipolar. Hun forteller også at etter at hun gikk tilbake til sin eksmann så tok han kontakt og fortalte at han var kreftsyk, dette var før jul en gang. Han forteller at han er glad i henne og at det er henne han vil ha på dødsleiet sitt. Har også fortalt henne at han ikke vil stråles men går på pillekur fordi han er glad i henne og håper det skal gjøre at han ikke dør. Hun gjør det slutt med sin eksmann etter noen mnd.. og det er da han forteller meg om kreftdiagnosen og trekker seg ut. Han forteller henne at han ikke har vært med andre.. selv om han etter henne har hatt et flere mnd langt forhold til sin eks kone og til meg, vi har avløst hverandre. Han nye kjæreste sliter selv psykisk og er selvskader og hun har "kjøpt" alt han har sagt om det meste hvilket hverken meg eller hans eks kone har gjort. Han har ikke involvert familie arbeidsgiver eller andre i det med kreften det kan virke som det er et våpen for å manipulere damene dit han vil i den ene eller andre retningen. Det lille jeg har fått utav ham ang. kreften harmonerer dårlig med det jeg har funnet ut om behandling etc. Og som sagt.. iflølge de andre to kom kreften før jul. Vi har gjennom disse mnd sittet på hver vår kant og vært bekymret for ham og trodd at vi var den neste som visste ved siden av legene.. han har stengt seg inne en del.. ikke svart på sms.. sendt til dels dramatiske sms om blod som kommer ut etc.. for så noen timer senere å avdramatisere. Gjør han det for oppmerksomhetens skyld ? Er han kald og beregnende eller tror han faktisk gjerne på dette selv ? Han er avslørt med ett nett av løgner og bedrag overfor oss alle 3. Trøtt og sliten av hele greia.. ble litt usammenghengende dette men håer det likevel var forståelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345247-bipolar-og-kreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du er sikker på at han har kreft? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345247-bipolar-og-kreft/#findComment-2929476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristin66 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Du er sikker på at han har kreft? Oi.. da har jeg vært veldig uklar her. Nei, jeg tror han lyver om kreften eller at han faktisk tror det selv at han har kreft.Og det var vel det som var poenget mitt.. er det mulig at han faktisk tror det selv hvis han som hans eks kone sier har diagnose bipolar. Jeg konfronterte ham tidlig med att jeg trodde kreften var løgn. Det var kun meg som visste om kreften, venner og familie skulle ikke informeres. Og han sa til meg at han fikk kreftdiagnosen i februar. Han sa også at han hadde følt noe var galt siden før jul,, han hadde levd i sin egen boble. Hans ekskone og ekskjæreste trodde også at kun de visste om dette, men ifølge dem fikk han diagnosen før jul. Hans ekskone mener kreften er løgn mens hans eks/nye kjæreste tror på ham. Bør jeg f eks informere familie ? Hans bror er sammen med en veninne av meg og vet ingenting. Eller skal jeg la humla suse ?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345247-bipolar-og-kreft/#findComment-2929507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Oi.. da har jeg vært veldig uklar her. Nei, jeg tror han lyver om kreften eller at han faktisk tror det selv at han har kreft.Og det var vel det som var poenget mitt.. er det mulig at han faktisk tror det selv hvis han som hans eks kone sier har diagnose bipolar. Jeg konfronterte ham tidlig med att jeg trodde kreften var løgn. Det var kun meg som visste om kreften, venner og familie skulle ikke informeres. Og han sa til meg at han fikk kreftdiagnosen i februar. Han sa også at han hadde følt noe var galt siden før jul,, han hadde levd i sin egen boble. Hans ekskone og ekskjæreste trodde også at kun de visste om dette, men ifølge dem fikk han diagnosen før jul. Hans ekskone mener kreften er løgn mens hans eks/nye kjæreste tror på ham. Bør jeg f eks informere familie ? Hans bror er sammen med en veninne av meg og vet ingenting. Eller skal jeg la humla suse ?? ''Bør jeg f eks informere familie ? Hans bror er sammen med en veninne av meg og vet ingenting. Eller skal jeg la humla suse ??'' Familien hans vet sannsynligvis at han forteller mye som bare eksisterer i hans egen fantasi. Det er ingen grunn til å informere dem om en kreftdiagnose, hvis det ikke er riktig og noe han bare bruker til å manipulere damer med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345247-bipolar-og-kreft/#findComment-2929511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristin66 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 ''Bør jeg f eks informere familie ? Hans bror er sammen med en veninne av meg og vet ingenting. Eller skal jeg la humla suse ??'' Familien hans vet sannsynligvis at han forteller mye som bare eksisterer i hans egen fantasi. Det er ingen grunn til å informere dem om en kreftdiagnose, hvis det ikke er riktig og noe han bare bruker til å manipulere damer med. Ja mulig du har rett. Kan jo også være at den bipolardiagnosen han har fortalt sin eks om også er for å få sympati siden vi to andre har fått vite at han er deprimert. Kreften har han helt riktig brukt for å manipulere oss alle 3.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345247-bipolar-og-kreft/#findComment-2929517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.