Gå til innhold

Naar selge sommerhytte?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Sitter her og vurderer om jeg skal selge sommerhytta mi.

Sterkt i tvil riktignok, men tenker at det kan vaere mer loennsomt aa kjoepe en leilighet i Oslo for aa leie ut.

Hvis jeg skal gjoere det, naar paa aaret boer jeg legge den ut for salg? Vaaren, sommeren eller hoesten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345296-naar-selge-sommerhytte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Jeg tenker at NÅ må være den rette tiden å selge en sommerhytte. :o) Selv solgte vi forsåvidt ei helt typisk sommerhytte i oktober en gang...

Det er veldig rufstete og stygt i hagen paa denne tiden, men kjoeperen ser kansje forbi det? Skulle ha vist den frem naar det er paa sitt peneste der, men hele prosessen tar tid, saa jeg boer vel sette i gang naa ja.

Det er veldig rufstete og stygt i hagen paa denne tiden, men kjoeperen ser kansje forbi det? Skulle ha vist den frem naar det er paa sitt peneste der, men hele prosessen tar tid, saa jeg boer vel sette i gang naa ja.

Jeg tror ikke interesserte kjøpere kjøper hytta etter hva slags blomster som er i hagen. :o)

Annonse

Du har vel noen bilder derfra - fra den fineste sommertiden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...