Gå til innhold

HIV, Indonesia?

Anbefalte innlegg

Gjest ano1986

Hei. Jeg oppholder meg fortiden i indonesia, og har vært så dum at jeg har hatt sex med en prostituert jeg møtte på en nattklubb. Vi hadde sex, og store deler av samleiet var med kondom, mens på "slutten" så hadde vi anal og vaginalt samleie uten, jeg fikk ikke utløsning. Etterpå oppdaget jeg litt blod på penis, fra henne. Dette fikk jeg vasket vekk. I ettertid angrer jeg som aldri før og går nesten på veggen i frykt for hiv smitte. Dette skjedde for omlag en uke siden. Jeg lurer på, hvor stor smittefare har hiv? Er jeg trolig smittet om den andre personen er positiv? hvor stor sjangse er det for at den personen er positiv? mener jeg leste at det var omlag 130 000 hiv positive i indonesia, men bor jo fryktelig mange mennesker der. Jeg er redd, og trenger et svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345303-hiv-indonesia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaginalt samleie gir relativ liten risk for mannen. Analt derimot, gir stor risk. Når denne prostituerte kvinnen du var med var villig til ikke å bruke kondom, ja, da tenker jeg att hun er villig til å gjøre det med andre enn deg, så da er det vel større risk for att hun bærer kjønnsykdommer ink hiv, enn hvis hun tok kondombruk seriøst. Forferdelig uansvarlig oppførsel av dere begge. Du bør nok testes, evnt medisineres. Det er først etter tre måneder man kan ta en hiv test. Heldigvis slipper de fleste unna med skrekken. Analt samleie uten kondom er russisk rullett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345303-hiv-indonesia/#findComment-2932347
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...