Gå til innhold

Visdomtann igjen


Caloni Makaroni

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Takk til alle dere som svarte meg sist!

I dag var jeg hos tannlegen for å finne ut hvorfor jeg fortsatt ikke kan gape skikkelig 16 dager etter operasjon, 9 dager etter at stingene var tatt. Men han hadde ingen god forklaring :/ Det var ingen tegn til infeksjon, og bihulene var ok, så jeg måtte bare se det an... Han sa at det er vanlig å slite litt med å gape, men at det er uvanlig at det varer så lenge, og at det ikke blir gradvis verre. Så han hadde egetnlig ingen andre råd enn å ta nsaids ved smerter, og så ev. komme tilbake om det ikke bedrer seg. Om noen dager drar jeg på to ukers utenlandstur, så jeg håper det ikke blir verre, iallfall!

Om noen skulle ha peiling på hva det kan være det her, som kommer på noe tannlegen kan ha oversett, så rop ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...