Gå til innhold

har alle fått selvangivelsen i posten?

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

vi i vår bygd har ikke ennå sett snurten til den. er det andre som ikke har fått den?

Skrevet

Dere slipper å betale skatt i år! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Dere slipper å betale skatt i år! ;-)

Med vennlig hilsen

Ja, det hadde vært noe. sitter og lurer på jeg skal ringe skatteetaten og spør hva som skjer.

Skrevet

Ja, det hadde vært noe. sitter og lurer på jeg skal ringe skatteetaten og spør hva som skjer.

Det er nok smart, for du er forpliktet til å levere selv om du ikke har mottatt.

Du kan også se den på nett.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er nok smart, for du er forpliktet til å levere selv om du ikke har mottatt.

Du kan også se den på nett.

Med vennlig hilsen

har jo allerede sett på nettet hvordan det går, men trenger papirutgaven som alle andre. ringte nå, og de sa at mesteparten fikk selvangivelsen i posten etter påske. så da er vi ikke alene.

Gjest trur je trallala
Skrevet

Jeg har bare fått sms om at jeg kan sjekke skatten min på nettet. Og jeg TROR at så lenge jeg gikk inn der og gjorde det, vil jeg ikk få den pr. papir i posten.

Skrevet

Jeg har bare fått sms om at jeg kan sjekke skatten min på nettet. Og jeg TROR at så lenge jeg gikk inn der og gjorde det, vil jeg ikk få den pr. papir i posten.

det tror jeg ikke stemmer.

Skrevet

''Er du en av de som har valgt å kun motta selvangivelsen elektronisk?

Artikkel, 26. mars 2010

Da har du fått sms og e-post fra Skatteetaten om dette. Du mottar kun en elektronisk versjon av selvangivelsen og trenger ikke å vente på selvangivelsen på papir. I løpet av de tre første dagene har 221 000 av 400 000 av de som kun mottar elektronisk selvangivelse åpnet den.

I alt har 730 000 sett på selvangivelsen på nett de første tre dagene. Over 82 000 har allerede levert på nett, det er dobbelt så mange som i fjor på samme tid.

''

http://www.skatteetaten.no/no/Artikler/2010/Er-du-en-av-de-som-har-valgt-a-kun-motta-selvangivelsen-elektronisk/

Skrevet

har jo allerede sett på nettet hvordan det går, men trenger papirutgaven som alle andre. ringte nå, og de sa at mesteparten fikk selvangivelsen i posten etter påske. så da er vi ikke alene.

OK - vi fikk vår i posten allerede før den lå ute på nett! Tror det må være snart tre uker siden nå.

Med vennlig hilsen

Gjest trur je trallala
Skrevet

Det tror jeg

Skrevet

Det tror jeg

Jeg mener, jeg tror ikke at bare fordi en har vært inne og sett på nettet, at en ikke får den i posten da. da må en jo ha gitt beskjed på en eller annen måte at en kun vil ha den elektronisk. og det har ikke hele bygda vår gjort, og ikke jeg heller.

Skrevet

Fikk min i går, bor i Oslo. synes det var sent..

Skrevet

det går da å skrive den ut fra nett :)

Den er jo i PDF format, og ser akkurat ut som den som du mottar i posten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...