Gå til innhold

Telefonen ringer så lavt

Anbefalte innlegg

Ja, og det irriterer meg. Den er justert på høyeste mulig ring og sågar stigende ring.

Når jeg velger melodi fra lista, de der håpløse Sony Erikson ferdiglagra grusomme gitar cha cha cha rytmeboks med innlagt orgel. Så ringer det så høyt at naboen spretter opp av sofaen for å ta den!

Men når jeg laster ned fine sangen jeg vil ha selv, så ringer den så lavt at jeg ikke hører den dersom den ikke ligger ved siden av meg.

Hva er galt??

*Enolateknotommeltotter som leser kart opp ned og ikke kan høyre/venstre av og til*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345436-telefonen-ringer-s%C3%A5-lavt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom det er mp3filer du bruker, er ofte de av så lav kvalitet/oppløsning - for ta liten plass - at lydkvaliteten blir deretter.

Og ettersom jeg antakelig har en sau i nær slekt et eller annet sted på vestlandet. Så viser det seg at det er en knapp på SIDEN av telefonen (tenke seg at det der var en knapp til å trykke på gitt...hvem skulle trodd det...)

Så når mannen i huset kom hjem trykket han på knappen og problemet løste seg.

Herregud så teit jeg er...*gremmes*

Og ettersom jeg antakelig har en sau i nær slekt et eller annet sted på vestlandet. Så viser det seg at det er en knapp på SIDEN av telefonen (tenke seg at det der var en knapp til å trykke på gitt...hvem skulle trodd det...)

Blir du veldig fornærmet om jeg ler litt nå? ;o) Det er ikke vondt ment altså! :o)

Annonse

*bæ-æ-æ-æ-æ* Hehehe! Godt det løste seg! Som trøst; alt kan være vanskelig når en ikke vet hvordan det skal gjøres ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...