Gå til innhold

Store problemer med halebeinet/nedre rygg

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 6 mnd. siden, og har siden da vært veldig plaget med halebeinet. Da min sønn var nyfødt, skreiv jeg disse plagene til fødselen, og at jeg var både øm og sår i endetarmen etter en kjapp fødsel(klarte ikke gå på toalettet på veldig lang tid og måtte bruke avføringsmiddel.) Imidlertid gikk ikke smertene bort, og når jeg setter meg ned, er det som om det er noe som stritter i mot. Jeg har veldig vondt når jeg setter meg og når jeg sitter, og skal nesten ikke klare å komme meg opp igjen etterpå. Må stadig vekk ha hjelp til å komme opp, og da må det skje i sneglefart fordi baken på en måte har stivna!!

Å gå, ligge og stå er det beste, men jeg kan jo ikke basere meg på å gjøre det hele tiden. Jeg jobber som lærer, og det blir mye stopping, bøying og sitting på huk når jeg er på jobb, og jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare dette i den tilstanden jeg er i nå. Dette har jo forværret seg mye siden fødselen, og jeg merker overhodet ikke at det blir noe bedre.

Kan for ordens skyld opplyse at jeg en dag hadde sterk hodepine, og spiste både paracet og til slutt Ibux. Da de hadde begynt å virke, hadde jeg ikke så vondt som vanlig, så det var jo tydelig at Ibux hjalp på dette. Kan det skyldes at dette er muskulært?

Men....jeg kan jo heller ikke basere meg på at jeg skal spise Ibux hele tiden.

Jeg har vært i røntgen, og der fant de ikke noe unormalt.

Synes imidlertid ikke at legen min tar dette alvorlig nok, og forsøker på denne måten å finne ut om dette er en allment kjent tilstand, og om den har et navn. Kan jeg gjøre noe selv for å bli bedre?

Håper at dere kan gi meg et fornuftig svar, slik at jeg kan ta dette til min lege for videre behandling.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34551-store-problemer-med-halebeinetnedre-rygg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...