Gå til innhold

NRK nett-tv

Gjest uten tv for tiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kinelle

''Med en god bredbåndsforbindelse (over 1200 kbps) får du den beste kvaliteten. Dersom du opplever hakking, kan du selv velge en lavere kvalitet.

''

Min stilte seg automatisk inn på langt over 1200 kbps (ikke spør meg hva det er) og det var så hakkete at det var umulig å se noe. Men jeg gikk til slutt inn på innstillinger på NRK sin nett-tvside og stilte inn på rundt 1200. Siden det har jeg ikke hatt noen problemer med å se nett-tv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345582-nrk-nett-tv/#findComment-2933245
Del på andre sider

Gjest uten tv for tiden

''Med en god bredbåndsforbindelse (over 1200 kbps) får du den beste kvaliteten. Dersom du opplever hakking, kan du selv velge en lavere kvalitet.

''

Min stilte seg automatisk inn på langt over 1200 kbps (ikke spør meg hva det er) og det var så hakkete at det var umulig å se noe. Men jeg gikk til slutt inn på innstillinger på NRK sin nett-tvside og stilte inn på rundt 1200. Siden det har jeg ikke hatt noen problemer med å se nett-tv.

Min stilte seg automatisk inn på langt over 1200 kbps (ikke spør meg hva det er) og det var så hakkete at det var umulig å se noe. Men jeg gikk til slutt inn på innstillinger på NRK sin nett-tvside og stilte inn på rundt 1200. Siden det har jeg ikke hatt noen problemer med å se nett-tv.''

Jeg sjekket på innstillinger nå, og testet båndbredden min. Resultatet var over 5000kbps, så det skal ikke være noe i veien med den. :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345582-nrk-nett-tv/#findComment-2933509
Del på andre sider

Gjest kinelle

Min stilte seg automatisk inn på langt over 1200 kbps (ikke spør meg hva det er) og det var så hakkete at det var umulig å se noe. Men jeg gikk til slutt inn på innstillinger på NRK sin nett-tvside og stilte inn på rundt 1200. Siden det har jeg ikke hatt noen problemer med å se nett-tv.''

Jeg sjekket på innstillinger nå, og testet båndbredden min. Resultatet var over 5000kbps, så det skal ikke være noe i veien med den. :-/

''Med en god bredbåndsforbindelse (over 1200 kbps) får du den beste kvaliteten. Dersom du opplever hakking, kan du selv velge en lavere kvalitet.''

5000 kbps er altfor høyt, du må stille inn på rundt 12 - 1300 kbps

''Min stilte seg automatisk inn på langt over 1200 kbps (ikke spør meg hva det er) og det var så hakkete at det var umulig å se noe. Men jeg gikk til slutt inn på innstillinger på NRK sin nett-tvside og stilte inn på rundt 1200. Siden det har jeg ikke hatt noen problemer med å se nett-tv.''

''Jeg sjekket på innstillinger nå, og testet båndbredden min. Resultatet var over 5000kbps, så det skal ikke være noe i veien med den. :-/''

Mitt resultat var ganske likt som ditt og det var så hakkete at jeg ikke kunnese noe som helst. Jeg var kanskje uklar i svaret mitt. Jeg stilte den lavere, til rundt 1200 kbs, og da fungerte den utmerket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345582-nrk-nett-tv/#findComment-2934099
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...