Gå til innhold

Brokkoperert med komplikasjoner

Anbefalte innlegg

Jeg ble for litt over 3 mnd siden operert for lyskebrokk, og det ble også lagt inn et netting. 2 dager etter operasjonen hadde jeg stadig økende smerter og feberen var oppe i 41 grader. Jeg ble under tvil lagt inn til observasjon hvor de ga meg febernedsettende i 2 dager. Da feberen fortsatt var høy etter 2 dager fant de ut at det var betennelse der jeg ble operert ved å stikke en sprøyte å suge ut væske. De måtte derfår åpne såret for å få ut pusset. Siden da er såret blitt renset daglig og skulle lukkes innenfra. Såret er nesten lukket, men den siste måneden er det omtrent ikke skjedd noen endring. Det stikker ut en liten kjøttbit fra et lite hull og det væsker noe. Jeg føler at oppfølgingen har vært altfor dårlig. Er det ingen andre måter å få lukket såret på enn å vente på at det lukker seg selv? Blir slike sår helt bra noen gang? Det har gått 3 mnd siden de åpnet såret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34559-brokkoperert-med-komplikasjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det er dessverre vanskelig for meg pr. brev å vurdere hvordan såret ditt skal behandles, og har ikke annet forslag enn at du kontakter legen din for en vurdering.

Såret vil nok gro etterhvet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...