Gjest Claramin Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg er en jente på 17 år. Jeg har i hele mitt liv vært livredd for kvalme og oppkast, og det har blitt værre og værre de siste årene. Jeg har opplevd mye som har forfremmet denne fobien, har hatt omgangssyke og sett mange andre kaste opp. Dette har ødelagt meg fullstendig. Jeg er psykisk kvalm konstant hele tiden. Jeg har også fått andre plager, som å gå på kjøpesenter, kjøre tog, sitte i klasserom. Jeg får panikk, får ikke puste og føler meg sperret inne. Har også store problemer med å være sammen med andre mennesker og dra på besøk. Alt dette fordi jeg er redd for å kaste opp. Jeg går i 2 klasse på videregående og klarer ikke dra på skolen, fordi jeg er avhengig av tog. Jeg går til psykolog, og har gått der siden januar i år. Men jeg føler ikke at det hjelper, alt blir værre og værre, og jeg føler meg utslitt og deperimert. Derfor lurer jeg på om du har noen råd til hva jeg kan gjøre i denne situasjonen? Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt angsten min? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345615-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.