Gå til innhold

Burde jeg legge meg inn?

Anbefalte innlegg

Gjest råd? anyone

Drikke konstant og i dag skulker jeg jobben for første gang i mitt liv for jeg hadde sprit til frokost. Samtidig føler jeg at den lyse himmelen er farlig og hadde masse hallsunasjoner i helga...

Trenger bare en uke ca. for å bli kvitt abstinenser, og da tror jeg at jeg vil greie meg på utside igjen.

Men vet ikke hvor lett det er å legge seg inn.... Å rusinstitusjoner har gjerne lange entetider....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345655-burde-jeg-legge-meg-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forslag her

Jeg synes du burde ta kontakt med fastlegen din med en gang og legge frem saken der. Finne en måte å angripe dette på. En uke er ikke nok heller, du trenger uansett oppfølging skal du finne balanse i livet ditt når det har kommet så langt som dette.

Gjest råd? anyone

Jeg synes du burde ta kontakt med fastlegen din med en gang og legge frem saken der. Finne en måte å angripe dette på. En uke er ikke nok heller, du trenger uansett oppfølging skal du finne balanse i livet ditt når det har kommet så langt som dette.

Uff. Jeg blir bare trist og oppgitt over meg selv. Var bestemt på at i dag skulle jeg ikke drikke. Klokken ett freste jeg avgårde. Jeg er svak. Snakket med legen, men han ba meg trappe ned.... Noe som iallefall ikke er lett. + en truxal ekstra for dag..

Jeg lar meg stresse av lyder igjen. Er som en parabolantenne og blir redd. Det var slik det begynte sist og endte i psykose hvor jeg løp rundt på fjellet fordi menneskeheten hadde dødlige stråler.

Jeg prøver nå å ta det med ro. Bruker 200 mg sereoquel depotabletter som jeg tar, men kanskje ødlegger jeg virkningen med alkoholen. Kan jeg be om enda mer medisin?

Jeg er abivilent til innleggelse. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrevet meg ut unde et døgn etter jeg ble skrevet inn. Eier ikke tålmodighet.

Gjest ta ansvar

Uff. Jeg blir bare trist og oppgitt over meg selv. Var bestemt på at i dag skulle jeg ikke drikke. Klokken ett freste jeg avgårde. Jeg er svak. Snakket med legen, men han ba meg trappe ned.... Noe som iallefall ikke er lett. + en truxal ekstra for dag..

Jeg lar meg stresse av lyder igjen. Er som en parabolantenne og blir redd. Det var slik det begynte sist og endte i psykose hvor jeg løp rundt på fjellet fordi menneskeheten hadde dødlige stråler.

Jeg prøver nå å ta det med ro. Bruker 200 mg sereoquel depotabletter som jeg tar, men kanskje ødlegger jeg virkningen med alkoholen. Kan jeg be om enda mer medisin?

Jeg er abivilent til innleggelse. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrevet meg ut unde et døgn etter jeg ble skrevet inn. Eier ikke tålmodighet.

herregud du høres ut som en fjortiss

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...