Gå til innhold

Ringe tilbake eller kanskje ikke...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest varierende

Nei, det får bli opp til hver enkelt synes jeg. Om noen vil noe får de ringe opp igjen om det er viktig.

Ei venninne av meg blir irritert hvis jeg ringer mer enn første gang. "Jeg ser jo at du har ringt, du må vel skjønne at jeg ringer deg tilbake når det passer". Så henne kan jeg bare ringe til en gang. Andre venninner ringer jeg til flere ganger hvis det er viktig, med et par timers mellomrom.

Det kommer altså an på personen.

Nei, det gjør jeg sjelden. Kun hvis jeg venter en telefon og tilfeldigvis ikke var der akkurat da - eller hvis vedkommende har lagt igjen talemelding og det var noe viktig.

Ellers regner jeg med at de ringer opp igjen eller sender meg en sms om hva det gjaldt.

Annonse

Gjest Shira :o)

Er det noen jeg kjenner, så ringer jeg som oftes tilbake. Det hender noen ganger at jeg glemmer det, men som oftes lar jeg høre fra meg.

Er det ukjent telefonnummer, er det ikke sikkert jeg ringer, da jeg til tider får litt telefonskrekk når det er nr jeg ikke kjenner til. I dag er det jo enkelt og finne ut hvem som ringer i de fleste tilfeller, så kjenner jeg til dem som står bak nr, så ringer jeg opp igjen.

Ikke bestandig jeg ringer tilbake.

Jeg regner med at vedkommende ringer igjen dersom det er viktig. Hvis jeg ikke kjenner igjen nummeret, er det ikke automatikk i at jeg ringer tilbake.

Hvis det er beskjed på svarer, eller en sms med anmodning om at jeg skal ringe, gjør jeg det selvsagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...