Gå til innhold

Ja, dette kan bli ille...

Gjest noen forslag til hvordan vi kan overleve i det hele tatt?

Anbefalte innlegg

Gjest noen forslag til hvordan vi kan overleve i det hele tatt?

Og ikke bare ille, men ødeleggende og katastrofalt for mange.

Drikkevannet kan bli forgiftet, kjøtt og melk bli forgiftet (i og med at dyr går og beiter på bakken). Grønnsaker, etc, etc

Hva skal vi spise? Kanskje vi burde lage en liten kjøkkenhage i kjelleren? Men det blir jo ikke noe fart på den hvis vi må vanne med forgiftet vann uansett...

Nei, dette går rett til h......

Og nå venter visst noen eksperter på at Katla også skal få utbrudd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345783-ja-dette-kan-bli-ille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste jeg hørte var at man mente dette ikke ville føre tl forurensning, så jeg tror vi kan ta det med ro :)

Husk på at media kooooser seg akkurat nå. De fråtser i alskens dommedagsprofetier og vi kjøper det rått ;)

Dessuten, gulrøttene gror grådig godt i askejord fra vulkaner! *Optimist*

;0)

Dette minner om dagene etter at Tsjernobyl-ulykken var blitt kjent. Det var sterk tvil om hvorvidt vi ville komme gjennom det den gangen også. Jeg kjenner en som hadde kjæresten sin i USA på den tiden, og de mest sensasjonslystne amerikanske mediene ga inntrykk av at Norge var omtrent utslettet.

Denne gangen er det i hvert fall synlig nedfall.

Katastrofer koster mye, men for de fleste av oss går det bra.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...