Gå til innhold

Omgangssyke i Trondheim for tiden?

Anbefalte innlegg

Poden som omtrent aldri blir syk har i kveld sittet på do med hodet i ei bøtte stakkar. Han hadde fryktelig vondt i magen før han spydde kraftig - først en stund senere kom det begge veier. Uffameg.

Andre som har hatt dette nå? Henger det lenge i? *vasker hendene*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345835-omgangssyke-i-trondheim-for-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Andre som har hatt dette nå? Henger det lenge i? ''

Vi får alt som kan krype og gå av basselusker - ja vi har hatt det.

Gutta hadde det hver sin vei, en dag hver. Så ble det avløst av feber og en intens hodepine og halsvondt som varte i over ei uke. Så var de friske i noen dager, så var det bettre en dassrunde til på størsten. Mageknip og diare. Nå i dag er det bare mageknip, samme som i går.

God bedring! :-)

''Andre som har hatt dette nå? Henger det lenge i? ''

Vi får alt som kan krype og gå av basselusker - ja vi har hatt det.

Gutta hadde det hver sin vei, en dag hver. Så ble det avløst av feber og en intens hodepine og halsvondt som varte i over ei uke. Så var de friske i noen dager, så var det bettre en dassrunde til på størsten. Mageknip og diare. Nå i dag er det bare mageknip, samme som i går.

God bedring! :-)

En uke?! Han her pleier ikke å få slike ting særlig hardt heldigvis, men da ser jeg for meg jentungen flate ut i fjortendager omtrent... :o(

En uke?! Han her pleier ikke å få slike ting særlig hardt heldigvis, men da ser jeg for meg jentungen flate ut i fjortendager omtrent... :o(

Jentungen her har berga. Mannen og jeg fikk de derre festlige feber og vondt i kroppen-greiene i ei uke hver *klage* faen for noen slitsomme uker vi har hatt :-(

Det går iallefall noe slikt her på møre.... To av ungene hadde det for ca en mnd siden. Spyinga varte bare en dag, men magevondtene satt litt lengre i. Måtte gi minsten probiotica for å få magen til å bli god igjen. Vi andre tre fikk det ikke, men vi hadde småkvalme og magevondt til og fra en stund.

God bedring!

Jentungen her har berga. Mannen og jeg fikk de derre festlige feber og vondt i kroppen-greiene i ei uke hver *klage* faen for noen slitsomme uker vi har hatt :-(

Poden sloknet som et lys etter sjauen i går kveld og stein sov i 8 timer. Nå er han i full fart igjen, spiser bra og ingen kvalme, smerter eller feber. :o)

Kjæresten og jeg hadde hodepine, lett feber og tett i bihuler og nese i påska, men ikke kvalme og oppkast.

Annonse

Det går iallefall noe slikt her på møre.... To av ungene hadde det for ca en mnd siden. Spyinga varte bare en dag, men magevondtene satt litt lengre i. Måtte gi minsten probiotica for å få magen til å bli god igjen. Vi andre tre fikk det ikke, men vi hadde småkvalme og magevondt til og fra en stund.

God bedring!

Poden her er i full fart igjen i dag. :o) Men vi holder oss hjemme uten å ta imot kompisbesøk i helga for sikkerhets skyld, i tilfelle det var noe smittsomt.

Poden her er i full fart igjen i dag. :o) Men vi holder oss hjemme uten å ta imot kompisbesøk i helga for sikkerhets skyld, i tilfelle det var noe smittsomt.

Omtrent som hos mine to som fikk omgangssyka ;) Satser på det er over for denne gang og at dere andre står'n over :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...