Gå til innhold

Angst nå..

Anbefalte innlegg

Gjest jeg ble redd

Spurte min mor om hun og far kunne være med en tur til behandleren..fordi de behandler meg dårlig..det sa jeg ikke til dem, men det er derfor jeg ville ha dem med..for å løse samspillsproblemene, for at de skulle skjønne mer..Og nå sitter jeg her med masse angst, fordi jeg nærmest ble flådd da jeg spurte om det..jeg måtte vite at det var jeg som har problemer, og ikke dem, og hvorfor skulle de finne seg i å være med når det ikke var dem som hadde problemer? Jeg fikk veldig mye kjeft og nå føler jeg at jeg har gjort noe galt :(

Det verste er at jeg er delvis avhengig av dem økonomisk fordi jeg går på trygd..men søker masse jobber nå for å komme ut av den avhengigheten..føler meg fanget i ei forferdelig suppe..og jeg blir så redd når jeg får kjeft, de sier at det er meg det er noe galt med..at de ikke vil behandle meg som porselen..men slik jeg ser det, så har de jevnlig trampet på følelsene mine hele livet..og jeg prøver å komme meg videre nå, men det er ikke lett..Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå..hvordan ville dere reagert?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345850-angst-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bipp..

Det kommer ikke frem av innlegget ditt om du bor hos dine foreldre. Hvis du gjør det bør du prioritere å flytte for deg selv.

Det er ikke mulig for oss som leser innlegget å vite om det er du eller foreldrene dine som er problemet. Ofte har begge parter litt skyld i et forhold som ikke fungerer.

Hvis du allerede bor for deg selv bør du slutte å hvile deg på foreldrene dine for økonomisk hjelp. Tror sosialkontoret (NAV) kan være behjelpelig med økonomisk rådgiving. Det kan også være at du kan søke bostøtte hvis du ikke har det fra før.

Tror du har mye å vinne på å stå på egne ben.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345850-angst-n%C3%A5/#findComment-2935574
Del på andre sider

Gjest jeg ble redd

Det kommer ikke frem av innlegget ditt om du bor hos dine foreldre. Hvis du gjør det bør du prioritere å flytte for deg selv.

Det er ikke mulig for oss som leser innlegget å vite om det er du eller foreldrene dine som er problemet. Ofte har begge parter litt skyld i et forhold som ikke fungerer.

Hvis du allerede bor for deg selv bør du slutte å hvile deg på foreldrene dine for økonomisk hjelp. Tror sosialkontoret (NAV) kan være behjelpelig med økonomisk rådgiving. Det kan også være at du kan søke bostøtte hvis du ikke har det fra før.

Tror du har mye å vinne på å stå på egne ben.

Jeg bor ikke hjemme, og jeg får hjelp med nav når det kommer til økonomien. Men det er ikke nok til å klare meg selv fullt og helt. Jeg føler ikke jeg hviler på dem i det hele tatt, gjør tvert i mot alt som står i min makt for å komme ut av situasjonen og inn i en jobb.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345850-angst-n%C3%A5/#findComment-2935576
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...