Gå til innhold

Ny jobb?

Gjest Kalde føtter

Anbefalte innlegg

Gjest Kalde føtter
Skrevet

Har hatt perioder av og på der jeg er lei jobben min, og har nå mulighet for å finne meg noe nytt. Men kjenner jeg er livredd også... Redd gresset ikke skal være grønnere på andre siden, redd jeg ikke skal trives. Er mindre redd for at jeg ikke skal takle selve jobben, der er jeg mer trygg.

Er dette vanlige følelser når man bytter jobb? Jeg har kun vært ansatt her jeg er i dag, fikk fast jobb da jeg var ferdig utdanna i -97, så det har blitt noen år.

Kommer disse følelsene fordi den andre jobben heller ikke er drømmejobben? Eller er det vanlig å bli usikker når man tar skrittet ut og bytter jobb?

Skrevet

Det er helt sikkert vanlige følelser. Men hva vil du velge hvis du ikke er redd?

Velg med hjertet og ikke med frykt, så ordner alt seg til det beste :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...