Gjest Kalde føtter Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Har hatt perioder av og på der jeg er lei jobben min, og har nå mulighet for å finne meg noe nytt. Men kjenner jeg er livredd også... Redd gresset ikke skal være grønnere på andre siden, redd jeg ikke skal trives. Er mindre redd for at jeg ikke skal takle selve jobben, der er jeg mer trygg. Er dette vanlige følelser når man bytter jobb? Jeg har kun vært ansatt her jeg er i dag, fikk fast jobb da jeg var ferdig utdanna i -97, så det har blitt noen år. Kommer disse følelsene fordi den andre jobben heller ikke er drømmejobben? Eller er det vanlig å bli usikker når man tar skrittet ut og bytter jobb? 0 Siter
Tonette Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Det er helt sikkert vanlige følelser. Men hva vil du velge hvis du ikke er redd? Velg med hjertet og ikke med frykt, så ordner alt seg til det beste :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.