Gå til innhold

Jakten på den 6. sans

Anbefalte innlegg

Gjest skrukklemark

Noen som så dette i går? Det er helt utrolig hvor flinke folk som er med i år. 4 av 6 klarte å plukke ut riktig person bak masken. Hvordan i det hele tatt er dette mulig? Og 3 av deltagerne klarte nærmeste å nøste opp hele den dramatiske historien til kjøkkelstolen! Jeg er målløs!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345945-jakten-p%C3%A5-den-6-sans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

18

• Humatus

6

• Sør

3

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest vinglepetter

Det er ikke jeg.

Verden vil bedras og det gjør den til gangs:((

Hadde det virkelig eksistert synske personer, så hadde ikke politiet hatt så mye å gjøre....

Herregud! det vet da alle,at politiet benytter seg av synske personer i vanskelige saker.0) Det har jeg både lest og hørt av synske i tv nyheter! Politiet holder seg selvfølgelig taus!

Annonse

hidi, the scorpion

Herregud! det vet da alle,at politiet benytter seg av synske personer i vanskelige saker.0) Det har jeg både lest og hørt av synske i tv nyheter! Politiet holder seg selvfølgelig taus!

Dummeste jeg har hørt! Ingenting forblir en hemmelighet lenge hos politiet....

Hvis de er så forferdelige synske, hvorfor finnes det så mange savnede personer i Norge og verden?

Regner med at du har hatt matte på skolen!

Gjest Tro kan flytte fjell!

Dummeste jeg har hørt! Ingenting forblir en hemmelighet lenge hos politiet....

Hvis de er så forferdelige synske, hvorfor finnes det så mange savnede personer i Norge og verden?

Regner med at du har hatt matte på skolen!

''Hvis de er så forferdelige synske, hvorfor finnes det så mange savnede personer i Norge og verden?''

Og siden det finnes leger,hvorfor er det så mye sykdom i Norge og Verden? De klarsynte kan IKKE alt,de kan ikke trylle! Men at noen gjør en god jobb hjelper på. Og om flere hadde lest og lært av okkultismen,hadde flere hatt tilgang til disse "evnene".

Gjest skrukklemark

Da er du lettlurt...

Hvorfor hører man ikke mer om synske i avisene, når de kan finne alt og alle?

Ønsker de ikke å hjelpe folk?

I følge seriøse kilder på bl.a. nyhetsspeilet.no blir denne informasjonen holdt skjult fra allmennheten. Så da så!

hidi, the scorpion

''Hvis de er så forferdelige synske, hvorfor finnes det så mange savnede personer i Norge og verden?''

Og siden det finnes leger,hvorfor er det så mye sykdom i Norge og Verden? De klarsynte kan IKKE alt,de kan ikke trylle! Men at noen gjør en god jobb hjelper på. Og om flere hadde lest og lært av okkultismen,hadde flere hatt tilgang til disse "evnene".

''Og siden det finnes leger,hvorfor er det så mye sykdom i Norge og Verden? De klarsynte kan IKKE alt,de kan ikke trylle! Men at noen gjør en god jobb hjelper på. Og om flere hadde lest og lært av okkultismen,hadde flere hatt tilgang til disse "evnene".''

Synske har alltid vært i historien, men bare leger og sykesøstre har forandret historien...

Du må tro hva du vil, men vår tusenårige historie viser at du tar feil.

Ingen synske har funnet savnede i Norge, såvidt jeg vet. Hvorfor ikke? Vil de ikke hjelpe mennesker?

Annonse

hidi, the scorpion

I følge seriøse kilder på bl.a. nyhetsspeilet.no blir denne informasjonen holdt skjult fra allmennheten. Så da så!

Ikke sant!

Alt som er skjult er ikke åpent, fordi det kan ikke vises åpent...

Hadde jeg vært synsk, så hadde jeg bodd hos politiet, for å oppklare enhver sak, men de synske er bare "synske" på TV:((

''Og siden det finnes leger,hvorfor er det så mye sykdom i Norge og Verden? De klarsynte kan IKKE alt,de kan ikke trylle! Men at noen gjør en god jobb hjelper på. Og om flere hadde lest og lært av okkultismen,hadde flere hatt tilgang til disse "evnene".''

Synske har alltid vært i historien, men bare leger og sykesøstre har forandret historien...

Du må tro hva du vil, men vår tusenårige historie viser at du tar feil.

Ingen synske har funnet savnede i Norge, såvidt jeg vet. Hvorfor ikke? Vil de ikke hjelpe mennesker?

''Ingen synske har funnet savnede i Norge, såvidt jeg vet. Hvorfor ikke? Vil de ikke hjelpe mennesker?''

*kremt*

Da har du gått glipp av mange bra bøker! Synske har funnet utrolig mange savnede i Norge,og de har vært til god hjelp for folk. Særlig i gamle dager da leger ikke vokste på trær!

Det triste er at enkelte påstår å ha "evner",men de har det ikke. Det er lett å si at man er i besittelse av det,men det er også lett å se hva som er "ekte vare".

Gjest skrukklemark

''Ingen synske har funnet savnede i Norge, såvidt jeg vet. Hvorfor ikke? Vil de ikke hjelpe mennesker?''

*kremt*

Da har du gått glipp av mange bra bøker! Synske har funnet utrolig mange savnede i Norge,og de har vært til god hjelp for folk. Særlig i gamle dager da leger ikke vokste på trær!

Det triste er at enkelte påstår å ha "evner",men de har det ikke. Det er lett å si at man er i besittelse av det,men det er også lett å se hva som er "ekte vare".

Snåsamannen har sågar funnet et savnet gullur bak utedoen til naboen!

Ikke sant!

Alt som er skjult er ikke åpent, fordi det kan ikke vises åpent...

Hadde jeg vært synsk, så hadde jeg bodd hos politiet, for å oppklare enhver sak, men de synske er bare "synske" på TV:((

Jakten på den 6 sans representerer ikke de mest seriøse,det er mye flåseri og tull der. Og de blir "happy i trynet" og overrasket når de klarer oppgavene. De mest seriøse ville aldri blitt med på et program som det.

hidi, the scorpion

*kremt*

''Da har du gått glipp av mange bra bøker! Synske har funnet utrolig mange savnede i Norge,og de har vært til god hjelp for folk. Særlig i gamle dager da leger ikke vokste på trær! ''

Ingen av de bøkene funnet sanne, det meste kan tilbakevises ganske lett. Så her bør du komme med gode kilder!

Elsker norsk samfunnslitteratur, men har ikke funnet bøker som omhandler hva synske mennesker har gjort....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...