Gå til innhold

Så mye støv!!! Støvsuger med vannfilter el??

Anbefalte innlegg

Jeg blir snart gal av alt støvet her jeg... det er et tykt lag støv OVERALT!!! Nå når det er sol syns det jo mye bedre, og det er irriterende!

Mener og ha lest om en støvsuger med vannfilter eller vanntank eller noe i den duren... hvor det ikke er støvposer, men at alt blander seg med vann og man slår så ut all shiten.

Finnes noe slikt? Vi har hund og jeg støvsuger 1-2 ganger om dagen, og støvsugeren vrivler jo bare støv rundt og ut igjen av maskinen!!

Hjelp!

Fortsetter under...

Ja, jeg vet, men har desverre ingen plass til slik sentralstøvsuger:o(

Ikke jeg heller. Men om du skal kjøpe ny støvsuger så finnes det jo ulike modeller med forskjellige filtre. Er det ikke noe som heter hepa-filter som skal være veldig bra og ikke slippe ut så mye støv tro?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...