Gå til innhold

Vivalbruk

Anbefalte innlegg

Jeg har daglig brukt 2.5 mg Vival grunnet hyperthyreose og angst.

Jeg begynte å ta magnesiumtilskudd for 4 uker siden og har blitt så behagelig rolig at jeg tenkte jeg skulle forsøke å kvitte meg med den daglige dosen Vival. Jeg forsøkte for et par år tilbake og opplevde at de første dagene gikk fint, men så kom symptomer som svimmelhet, uro, synsforstyrrelser, tankekjør etc. og det var så ubehagelig at jeg ikke orket å holde ut og fortsatte bruken, selv om jeg ikke følte behovet. Nå har jeg vært uten en uke og har ikke kjent noe spesielt til noen ting. Er jeg nå avvent? Er Vivalen med andre ord ute av kroppen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345971-vivalbruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vivalen er nå ute av kroppen. Det er vanligvis ikke synonymt med at en er avvent.

Du har tross alt brukt en særdeles liten dose, så det forundrer meg at du på biologisk grunnlag skulle få store reaksjoner på å slutte.

Takk for svar. Jeg har i grunnen de siste årene ikke følt noe stort behov av denne medisinen og derfor følt at behovet var mer fysisk enn psykisk, fordi det bød på problemer å slutte. Jeg føler ikke at jeg er psykisk avhengig og det kan jeg sikkert takke den lave dosen for.

Jeg anser meg som avvent på det vis at jeg nå ikke behøver ta dette daglig :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345971-vivalbruk/#findComment-2936953
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...