Gå til innhold

Hva er dette facebooktullet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ja, det er bare tull

Det er bare for å få folk, spesielt mannfolk irritert over at de ikke vet hva det er. I denne omgangen dreier det seg vel om hvor folk har lagt veska. Sist tror jeg det var fargen på BH'en de hadde på. Så. Nå trenger du ikek være irritert mer.

Gjest teitteitteit

Det er bare for å få folk, spesielt mannfolk irritert over at de ikke vet hva det er. I denne omgangen dreier det seg vel om hvor folk har lagt veska. Sist tror jeg det var fargen på BH'en de hadde på. Så. Nå trenger du ikek være irritert mer.

Ja, jeg husker den i jula, teit teit teit sier jeg bare :)

voksne damer på 30-40 skrive dette på facebooken sin... makan :)

jeg trur mannfolka driter i d jeg.

Gjest Nickløsheletia

Denne fikk jeg på innboksen min for en stund siden, så det er dette det dreier seg om. Skjønner ikke at folk gidder :-)

''Husker dere når alle damene skrev på statusen sin hvilken farve man hadde på bh`n sin? :) (dette var veldig artig , og det ble en "hit" det kom faktisk på nyhetene)....Vel nå er det på tide med en ny runde for å få disse gutta til å lure....og se hvor langt fantasien dems går..... hihih

Nå skal du skrive hvor du legger fra deg veska di..... som feks på bordet , i skapet , på stolen osv...... ganske artig og se HVOR mange som automatisk tenker sex:))

Kopier og send videre til jentene på venne lista di! MEN ikke si noe til gutta:) ''

Annonse

Denne fikk jeg på innboksen min for en stund siden, så det er dette det dreier seg om. Skjønner ikke at folk gidder :-)

''Husker dere når alle damene skrev på statusen sin hvilken farve man hadde på bh`n sin? :) (dette var veldig artig , og det ble en "hit" det kom faktisk på nyhetene)....Vel nå er det på tide med en ny runde for å få disse gutta til å lure....og se hvor langt fantasien dems går..... hihih

Nå skal du skrive hvor du legger fra deg veska di..... som feks på bordet , i skapet , på stolen osv...... ganske artig og se HVOR mange som automatisk tenker sex:))

Kopier og send videre til jentene på venne lista di! MEN ikke si noe til gutta:) ''

Å, gidamej så festlig! *fnis*

(Hadde seriøst begynt å lure dersom jeg hadde fått en slik beskjed fra en venninne. Fra niesa mi på 17 kanskje....*s*)

Gjest Nickløsheletia

Å, gidamej så festlig! *fnis*

(Hadde seriøst begynt å lure dersom jeg hadde fått en slik beskjed fra en venninne. Fra niesa mi på 17 kanskje....*s*)

Du vil ikke tro det, men det er høyst oppegående folk som faktisk sitter og svarer på dette:-)

Gjest ja, det er bare tull

Tuller du? Er det mulig?

Min erfaring er at det er ferske fb-ere som gjerne vil "være med på alt som er farlig og galt", pluss de som egentlig hadde trengt å konsentrere seg om øvelsen "get a life"...

Huff, nå var jeg stygg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...