Gå til innhold

ustabilt form og humør

Anbefalte innlegg

Gjest ustabilt stemningsleie.

hei,jeg er en jente som sliter psykisk med at humøret mitt skifter fra dag til dag i takt med fysisk form, jeg er tung og lei meg en dag, trist og nedfor, neste dag sprudlende og livet er herlig igjen, hvorfor er det slik og er det noe å gjøre med eller er det naturlig.og at slik er livet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346022-ustabilt-form-og-hum%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest for svingende  ;-)

Hvis du har så store svingninger at det plager deg, bør du ta kontakt med lege. Det kan være så mangt, og det er stor mulighet for at du kan få det bedre ved hjelp av medisiner eller annen behandling.

Jeg svingte veldig i humøret fra jeg var ca 15-16 år gammel, og det viste seg at jeg hadde en depresjon. Desverre ble det ikke gjort noe før jeg var ca 25, og de årene imellom får jeg aldri tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...