Gå til innhold

"Septate hymen" - få den fjernet?


Username1365381309

Anbefalte innlegg

Username1365381309

Er en jente på 16 som sliter med at jomfruhinna mi er i veien for en del ting. Septate hymen er jo når jomfruhinna består av en slags nervetråd som dekker midten av åpningen av kjedeåpningen (beste måten jeg kunne forklare det på), og det er da det jeg lider av.

Vanligvis pleier jeg bare å 'lirke' tampongen forbi hinna, men i dag var jeg litt i farta og klarte å skade jomfruhinnen med å være for hardhendt. Kort sagt, jeg begynte å blø veldig mye, og det gjorde veldig vondt i tillegg. Trodde liksom den hadde blitt ødelagt, and that was that, men det viste seg at den bare var 'skadet'.

Nå er jeg så frustrert at jeg bare har lyst til å begynne å grine. Hvordan kan jeg ha sex med min fremtidige kjæreste når jeg ikke engang klarer å stappe inn en tampong? Aldri i verden om jeg har samleie med den greia der i veien.

Nå har jeg også lest om folk som har gått til legen/gynekologen og fått den fjernet, men jeg vet ikke hvordan denne prosedyren fungerer? kan noen fortelle meg om det? Gjør det vondt? Og hvordan skal jeg trå frem når det kommer til mamma? For alt hun vet er jeg helt normal nedenunder.

Jeg orker ganske enkelt ikke gå gjennom detet helvete hver gang jeg har mensen, og spesielt ikke når det kommer til sex...

Jeg virker nok litt aggressiv her, men det er ganske enkelt fordi jeg er veldig frustrert. Jeg blir utrolig takknemlig for svar, for dette har plaget meg lenge.

Takk på forhånd, vennlig hilsen Anette =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror legen bare kutter over "tråden" og at det går raskt og smertefritt. :o) Snakk med din mor og ta en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...