Gå til innhold

dopet på byen

Anbefalte innlegg

hei

jeg var en tur ute på fredag, hadde drukket to glass vin og nesten to glass blackrussa. ved 02.00 tiden når jeg hadde bestemt meg for å reise hjem, var det en mann som var svært pågående. det endte med at jeg sto å snakket med bartenderen for å få ristet han vekk. etter dette er det helt svart. politiet finner meg liggende på kirkeplassen og klarer å få ut av meg hvor jeg bor. hjemme har jeg visst bare gråti og spurt etter min mor. min mann kjørte meg derfor til legevakten hvor jeg tok urinprøve og kom til meg selv etter yttligere 2 timer. jeg har ennå ikke fått svar på prøvene fra labratoriet og det som plager meg mest er at dette er nå 5 dager siden og jeg har fortsatt vondt rundt hjertet + at jeg har vanskeligheter med å puste. er dette mest sansynlig min egen psyke som er ute av lage eller kan det være dette stoffet jeg har fått i meg, evnt er noe av dette farlig. jeg tar noen tabletter mot uro som jeg skaffet meg ved min bestemors død tidligere i år, dette er naturmedisin så det skulle ikke være spes. med bivirkninger. disse hjelper men bare for noen timer om gangen. jeg kan jo ikke stappe i meg ubegrenset av disse heller. dette gjør meg svært engstelig og jeg finner det vannskelig å fungere i hverdagen.

håper dere kan hjelpe meg

hilsen heidi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34615-dopet-p%C3%A5-byen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det er dessverre vanskelig å vurdere om plagene dine skyldes hva du eventuelt har fått i deg før det er klarlagt hva det var.

Jeg vil - med ovennevnte forbehold - tro at dine plager nå kanskje først og fremst skyldes den meget skremmende opplevelsen du hadde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34615-dopet-p%C3%A5-byen/#findComment-133650
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...