Gå til innhold

Hva var galt med dette, Webmaster?

Gjest blir nok slettet dette også... :-(

Anbefalte innlegg

Gjest blir nok slettet dette også... :-(

Jeg linket til et oppslag fra Dagbladet som handlet om en far som var siktet for å ha slått og sparket sin 4 år gamle datter og kalt henne "hore" da han kom for å hente henne i barnehagen.

Synes du ikke vi kan debattere det her, at det mest sannsynlig var en utlending (av mørkt utseende) som gjorde dette?

Blir utrolig irritert på folk som ser rasister overalt...

Jeg får si som en annen har sagt her: Jeg er ikke rasist, bare realist.

Det er nok 99% sjanse for at denne faren ikke var etnisk norsk. Det ligger nemlig ikke til vår norske kultur å denge småbarn og kalle dem "horer", selv om enkelte idioter av norsk herkomst også gjør det.

Men å slenge om seg med "hore-ord" i en slik setting som beskrevet er utypisk norsk... Tro det eller ei....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346166-hva-var-galt-med-dette-webmaster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• Dorthe

9

• hidi, the scorpion

6

• Colette

2

Mest aktive i denne tråden

Du skriver: "Det ligger nemlig ikke til vår norske kultur å denge småbarn og kalle dem "horer", selv om enkelte idioter av norsk herkomst også gjør det."

Det ligger ikke i utenlandsk kultur heller.

Derimot ser det ut som om det kan være i enkelte nordmenns natur å tro at alle andre enn nordmenn gjør slikt.

Skjerpings!

Du skriver: "Det ligger nemlig ikke til vår norske kultur å denge småbarn og kalle dem "horer", selv om enkelte idioter av norsk herkomst også gjør det."

Derimot ser det ut som om det kan være i enkelte nordmenns natur å tro at alle andre enn nordmenn gjør slikt.

Skjerpings!

Pøh. Våre nye nordmenn er ekstremt opptatt av horer, og ser dem overalt. De er ikke redde for å la jenter vite hva de synes heller.

Hadde du vært en 17 år gammel jente med langt lyst hår ville du kanskje hatt en smule grunn til å uttale deg.

Ingen grunn til å være overliberal her, du aner faktisk ikke hva du snakker om, for du har aldri opplevd å være i målgruppa.

Skjerpings!

Sør, jeg er ikke plaget av å bli kalt hore, men derimot dattera mi og assistenten min kan ikke vise seg i bakgården før ungene skriker hore etter dem. Synd, men sant :o(

hidi, the scorpion

Sør, jeg er ikke plaget av å bli kalt hore, men derimot dattera mi og assistenten min kan ikke vise seg i bakgården før ungene skriker hore etter dem. Synd, men sant :o(

Tror Sør er døvhørt, når det kommer til kalde fakta, han er mer opptatt av å imponere alle med sin liberalistiske holdning enn å bry seg om fakta fra virkeligheten...

Annonse

Tror Sør er døvhørt, når det kommer til kalde fakta, han er mer opptatt av å imponere alle med sin liberalistiske holdning enn å bry seg om fakta fra virkeligheten...

Neida, han er ikke så ille, men han liker en debatt og det lenge siden vi har hatt debattanter her inne av det slaget :o)

'' liberalistiske holdning''

sør, liberalistisk!?!?!?! Politisk korrekt er mer dekkende.

Annonse

Mrs. Wallace

Min far er 110% norsk i tyve generasjoner bakover, og han gjorde nettopp som beskrevet!

:0(

''Min far er 110% norsk i tyve generasjoner bakover, og han gjorde nettopp som beskrevet! ''

Det samme gjorde min eks, også han ekstremt heilnorsk i utallige generasjoner. Og de er neppe de eneste.

Hidi - slutt med de stadige personfokuserte innleggene dine. Du evner ikke å diskutere sak, så igjen går du til personangrep.

Patetisk, og pinlig for deg.

Pøh. Våre nye nordmenn er ekstremt opptatt av horer, og ser dem overalt. De er ikke redde for å la jenter vite hva de synes heller.

Hadde du vært en 17 år gammel jente med langt lyst hår ville du kanskje hatt en smule grunn til å uttale deg.

Ingen grunn til å være overliberal her, du aner faktisk ikke hva du snakker om, for du har aldri opplevd å være i målgruppa.

...eh...

De fleste innvandrere gjør ikke slikt, akkurat som de fleste nordmenn ikke forgifter samboerne sine, selv om Terje Vik gjorde det.

Akkurat som du ikke er ansvarlig for hans handlinger, er ikke en innvandrer ansvarlig for andres.

Med vennlig hilsen

Jeg leste en undersøkelse for en stund siden, og den viste tydelig at "hovedforbrukere" av ordet "hore" i Norge, var tenåringsjenter, som bruker det om hverandre.

Likevel forstår folk at ikke alle nordmenn gjør slikt.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...