Gå til innhold

Virkeligheten som kommer som et sjokk-


Gjest Casabonita

Anbefalte innlegg

Gjest Casabonita

Jeg er ganske lei meg nå. Skal ut med noen gamle venner jeg ikke har sett på veldig lenge i kveld. Hadde i utgangspunktet gledet meg veldig til i kveld.

Men nå har jeg lyst å ringe og si at jeg er syk. Årsaken er vekten min. Jeg viste at jeg hadde lagt på meg og jobber med det. Først tatt tak i det nå i det siste. Så gikk jeg på vekten og jeg har virkelig lagt på meg mer enn bare litt. Rart jeg ikke så det før. Så nå føler jeg meg helt jævlig og har mest lyst å bare bli hjemme knaske gulrøtter og trene trene trene.

Forbaskede selvbedrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig skal du ikke droppe å være sammen med vennene dine selv om du har lagt på deg! Det er bare tøys! Vennene dine er da vennene dine samme om du veier 50, 70 eller 90 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reagerer ikke på vekten din, men hvis du JUGER til dem, så er du venneløs! *Konstatere*

Hvis jeg hadde fått høre at en av vennene mine ikke ville møte meg fordi hun/han hadde lagt på seg så hadde jeg virkelig begynt å lure ja...

En av mine beste venner går tildels mye opp og ned i vekt og jeg ser det rett og slett ikke. Jeg ser bare _henne_, en fantastisk kvinne som jeg er utrolig glad i. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casabonita

De reagerer ikke på vekten din, men hvis du JUGER til dem, så er du venneløs! *Konstatere*

Har du aldri sett deg i speilet med så stor selvforakt at en bare vil krype inn under dyna igjen.

Men jeg kommer til å dra i dag uansett da. Føler meg garantert bedre når jeg har stæsjet meg opp og sånt ; ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri sett deg i speilet med så stor selvforakt at en bare vil krype inn under dyna igjen.

Men jeg kommer til å dra i dag uansett da. Føler meg garantert bedre når jeg har stæsjet meg opp og sånt ; ).

Jo det har jeg, mange mange ganger. Og gjør det fortsatt jevnlig. Men jeg har barn og de trenger stell selv om jeg føler meg dårlig. Så da er det bare å brette opp ermene. Tross alt er det mest tankene mine som er feil. Objektivt sett er jeg et like bra menneske som alle andre.

Og det er garantert du og! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det beste ut av situasjonen. Kle deg på en måte som fremhever dine beste sider og skjuler de mindre pene sidene. Slankekuren kan jo likevel starte i dag. Drikk vann og spis mye grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...